Ik ga maares langzaam naar me bedje toe als ik langs mun ouders kom Morge weer vroeg op en de hele dag bezig zijn...ben al zo moe *ligt dalijk ik bed tv te kijken naja..zal maares gaan afsluiten. haiie truste iedereen alvast
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 24-02-06 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt
heej! Lees morgenavond wel ffies bij heb nu geen tijd Vandaag had ik les met Thunder, wil ik de stal uitgaan, knal ik keihard met mn hoofd tegen de deur! auw! Nu is mn oog mooi blauw haha Maargoed ik had dus les, en Thunder was op het begin heel erg lief maar daarna begon hij telkes te bokken en te crossen! En s'avond was er een verjaardag in de kantine, dus er waren al heel wat mensen en als ik langskwam gingen die kinderen heel hard op het raam kloppen enzo! En Thunder keihard wegcrossen en kop tussen zn benen! En de andere ponys gingen ook allemaal mee En die kinderen lachen! Echt ik kon ze wurgen ! Maja ik dacht dus Thunder is heel zielig last van zn been, maar nee dus! alleen maar ervandoor schieten Maja daarna was hij moe dus toen ging hij er niet zo snel meer vandoor haha. Morgen krijg ik hopelijk niet weer een rodeo ik gooi hem wel ff los in de paddock
ja idd. Ik kon die kinderen wel wurgen en die pony ook bijna nee hoor. Hij ging keihard haha! Eigenlijk moest ik boos worden maar ik vond het wel grappig Ik zei zo toen die aan het crossen was: ''Foei Thunder! Stoute pony! Denk aan je zere been!'' Thunder scheurde gewoon door en iedereen uit de les lachen haha
ooohh zit hier met me zusje van die die een beetje vervelend aan het doen is me moeder heeft on miniatuur kassa 'tje net besteld om te verkopen net binnengekomen wil ze er aan zitten een het een kusje geven *kind is verder wel lief behalve nu