Charly85 schreef:Hoi, ik meld mij ook even:)
Heb een tijd stil meegelezen, toch wel nieuwsgierig wat de ervaringen zijn met t zoeken en vinden van een bijrijder. Had er geen 1 nodig maar nu ik zwanger ben, veranderen er veel dingen en weet ik ook niet of ik straks met een kleine even vaak kan gaan.
Dus toch maar op zoek gegaan. Tot nu toe 1 iemand gehad die er leuke stukjes tussen had zitten. Helaas wilde zij t liefste meteen al naar buiten, wat mij te ver gaat. Leer hem eerst maar eens kennen. Hij is vrij onzeker en heeft echt het vertrouwen nodig.
In mijn advertentie ook geen niveau gezet. Alleen dat ik wil dat ze een paard nageeflijk en voorwaarts-neerwaarts kunnen rijden. ( best een niveau toch?:p)
Nu een reactie van een meisje van 15. Vond haar via Facebook heel onbeschoft over komen, mr denk dat t aan het leeftijdsverschil ligt;) de schrijftaal is nu ook heel anders en ben wel 13 jaar ouder:p
Die komt volgende week kijken. Geef haar t voordeel van de twijfel. En mensen durven vanachter de computer vaak meer te zeggen etc. Heb gezegd dat als er een klik is ( tussen paard en haar en mij ) ze er misschien op mag. Verder nog een paar leuke reacties gehad. Mr eerst maandag even afwachten.
Ik vraag ook een vergoeding. Al is het alleen maar omdat mensen ergens voor betalen, ze eerder geneigd zijn hun afspraken na te komen:)
Dat laatste snap ik niet. Als ik voor een paard zou betalen, zou ik juist meer "eisen" hebben en minder denken van goh het is toch wel heel gaaf dat een eigenaar me deze kans geeft.. ik ben in ieder geval een stuk meer dankbaar als er geen geld in het spel is.