_Marinke_ schreef:
Marinke! und du?
huh ?

k bedoelde:
waar ben je (tegen Ier

haha
[/quote]
Ik weer dom-heid hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Marinke_ schreef:
Marinke! und du?
_Marinke_ schreef:Oké daar komt ie voor de gene die mij niet kennen:
Láng geleden zat ik hier al bij, toen een hele tijd niet gekomen en nu ben ik er weer
Mijn naam is Marinke (bokt: _Marinke_ voorheen Pricilia), ben 15 jaar.. Zit nu in het 3e jaar en heb voor de sector techniek gekozen (doe theoretische leerweg van het VMBO) Ik wil later de architectuur inIk heb verzorgpony's (ofcorse
) nu in totaal 7 (2 locatie's), waarvan ik er 3 maar echt rijd. En 1tje mest ik de stal uit, en zet ik wel is op/af de wei/stal
Verder niet veel bijzonders. Uh, van die 3 rijdt ik ook een 3-jarige NRPS, zelf ingereden (niet zelf zadelmak gemaakt, vond de eigenaresse toch te veel risico's in zetten (begrijpelijk) maar achteraf had ik het ook kunnen doen
zo mak!) en rijdt hem nu ook door
Zijn naam is Kannet (officieel Kannet P, en zijn bijnaam; Netti). Bij Kannet staat ook nog een andere paard van 1.73 (waar ik dus niet veel mee doe) hij is van Libero H, heet ook Mighty Libero. Een echte springer
Hij is 11 jaar
Dan op Locatie 2 (waar ik ben begonnen met mijn verzorgers leven toen ik 10 was, en nog maar een jaar les had!) op de geweldige Z-pony Pricilia! (was "gepensioneerd" als sportpony en verkocht naar waar ik haar ging verzorgen toen was ze 20 jaar) Toen kwam daar nog een andere E-pony (toen voor mij een paard
) bij (was toen 12 ofzo) daar reed me vriendin veel op, maar op een nacht had iemand ze expres losgelaten en zijn ze op de weggekomen, waar ze zijn aangereden. Dougie (zo heete die e-pony, pricil was c-pony) moest worden ingeslapen omdat ze té veel verwondingen aan haar been had (bot lag open enzo, ben blij dat ik het niet gezien heb.) De laatste keer dat wij (ik en me vriendin) samen reden op dougie en pricilia (tevens ook laatste rit van dougie) was geweldig! Echt een super rit met veel lol enzo, was een buitenrit wat we veel deden. Een halfjaar later na de dood van Dougie was Pricilia ook gestorven, ze wou niet meer eten en later ook niet meer drinken (da bijgeweest en alles maar z ekonden niks vinden) we denken uit verdriet van Dougie. En een paar maand van te voren had ik me eerste wedstrijdje en laatste op haar gereden (was een super wedstrijd! Ondanks geen prijs, maar wat hebben wij genoten!!) Pricilia is 24 jaar geworden, Dougie is 11 jaar geworden. Toen kwam Arlinde een haflinger, die heb ik ook een behoorlijk tijdje verzorgd maar is dit jaar in februari verkocht naar Denemarken
Wat had en heb ik een verdriet van dit! En toen kwamen Kannet en Mighty erook bij, en het land werd gehuurd door een handelaar.. (ken hem niet, maar het land is van de eigenaren van pricilia en ik mag hun (en de handelaar, ze hebben aan hem gevraagd) op de paarden rijden enzo, hij geeft nooit namen door aan hun (hun vragen er ook niet naar
) dus verzin ik zelf maar namen
Hier staan elke keer weer andere paarden best leuk, maar ook erg onzeker..
Op dit moment staan er 5, 3 vosjes van ik geloof welsh, welsh cob en het 3e paardje weet ik niet met zekerheid en nog 2 hafjes waar we op kunnen rijden die hebben de namen: Knabbel en Babbel gekregen
(2 merrie's lol)
Knabbel moet echt weten wie de baas is, en Babbel is een schat!
de andere 3 zijn nog te jong of te bang om gereden te worden..
Meer weten? Vraag gerust!
Zo dat staat
_Marinke_ schreef:Ja...
Enne inderdaad talen zijn niet me sterkste vakeerder wiskunde of natuur-scheikunde
![]()
Annn schreef:morgen lekker vrijjjj
echt heerlijk, vooral nu ik een beetje ziekig ben