Nik had gras gesnoept, mag ze niet. En toen ging ik ur dat maar afpakken 
Oehw das eng 
Tjok tjok
En toen kwame we op Robin af draven
We sjokken verder
En toen was Nike ut weer eens ergens niet mee eens 
Toen vond Nike ineens dat ze niet meer op me binnebeen hoefde te reageren. Ja harder gaan dat kon ze wel, maar der voor aan de kant gaan ging volgens haar niet meer.
Zweep erbij gehaald en even later bedacht ze zich dat ze die knop der toch maar beter weer op kon zetten

En toen liet ik Nike ff los.. zie der rennen 
Toen proefje geoefend. Ging niet zo geweldig. Nike wou steeds hard gaan. Met lichtrijden ging het nog wel. Maar doorzitten was echt un ramp. Ging ze of keihard of dribbelen, helemaal spannen enz. In de wendingen had ze vaker weer zoiets van pff ik let wel ff niet op je binnenbeen. En de rem ging soms ineens kapot.
Met overgangen kwam ze vaak nogal in protest. Vooral met overgangen terug dan. Met overgangen naar iets harders geen probleem, behalve dan dat ze wat omhoog kwam en probeerde weg te komen, of de overgang ging goed maar na een paar passen wou ze dan weer harder.
Middendraf ging opzig goed. Alleen 1e x te ineens en 2e x kon ze meer.
4e x Was echt super! Niet ineens, wel super, en niet maar voor een paar passen. Fijn de achterhand er goed onder, niet onder me uit rennend, fijn in de aanleuning enz. 
Laterna ging het wenden ook al een stuk beter. Toen ook maar gestopt met echt te rijden.
Robin ging Nike uitdraven 

Ut ging der toch wat te hard
Hihi, begeve moment kon ze ut lichtrijde niet meer bijhouden 
Nike had niet zo'n zin om langzaam te gaan 
Ik nog even erop. En laten zien hoe Nike ook in galop deed dan. (Robin wou niet in galop omdat ut zo snel ging
d8 ik Is ze dan ook niet gewend
)
Dit vind Robin un gave foto 

Ze kon toch nog even rustig draven. 
En toen ging ik der via der kont vanaf 

Zo hehe.. lang gedoe