Morgen trouwens wel kijken naar een nieuwe kat, omdat we hier in huis allemaal iets missen, krijgen we heel snel weer een nieuwe

Het zal miep nooit vervangen..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

..
..

gelukkig ga je snel naar een nieuwe kijken 
dus het voorste paard *pequino* begon te draaien en kwam met zen kont tegen pompano aan. pompano draait vol om en slaat op hol *nou ik hoop dat jullie nou geloven dat dravers kunnen galoperen, en je wilt niet weten hoe
*. en gimli *3e paard* kwam erachteraan. ik zat dus op de linkerkant van de weg op ene op hol geslagen paard wat je niet kon houden, komt er ook nog een stationwagen aan. dus ik begin hoo geruststellend te roepen en zodra ze ook maar langzamer ging naar links getrokken. stonden we eindelijk stil en zijn we op 2 meter na niet in een auto geknald. pommetje wou weer gaan en was helemaal gestresst. pequino stond nog onder de brug en is er niet vandoor gegaan. alle omstandigers waren nog banger als mij geloof ik
ik was niet bang maar ik was ongelooflijk geschrokken ik trilde helemaal
gaat die traktor dus verder rijd ie nog eens keihard langs
gelukkig vlogen we toen niet... de vrouw van pequino gaat overigens aanklacht van poging tot dooslag met opzet maken zodra we het kenteken nummer weten... ik ben nog nooit zo geschrokken in mijn leven
Nik had gras gesnoept, mag ze niet. En toen ging ik ur dat maar afpakken 
Oehw das eng 
Tjok tjok
En toen kwame we op Robin af draven
We sjokken verder
En toen was Nike ut weer eens ergens niet mee eens 
Toen vond Nike ineens dat ze niet meer op me binnebeen hoefde te reageren. Ja harder gaan dat kon ze wel, maar der voor aan de kant gaan ging volgens haar niet meer.
Zweep erbij gehaald en even later bedacht ze zich dat ze die knop der toch maar beter weer op kon zetten

En toen liet ik Nike ff los.. zie der rennen 
Met overgangen kwam ze vaak nogal in protest. Vooral met overgangen terug dan. Met overgangen naar iets harders geen probleem, behalve dan dat ze wat omhoog kwam en probeerde weg te komen, of de overgang ging goed maar na een paar passen wou ze dan weer harder.

Ut ging der toch wat te hard
Hihi, begeve moment kon ze ut lichtrijde niet meer bijhouden 
Nike had niet zo'n zin om langzaam te gaan 
d8 ik Is ze dan ook niet gewend
)
Dit vind Robin un gave foto 

Ze kon toch nog even rustig draven. 

basjegurwl heet ze op bokt gloof ik, is de buurman van pom