Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
myk_en_shant schreef:Met zo'n opmerking wil ik ze niet eens meer en kans geven.
Dan zoeken ze maar verder, graag of niet.
Tegenwoordig denken ze alleen maar aan rijden, verzorgen is maar bijzaak.
vorig jaar zocht ik ook een verzorgster voor m'n oudje, in de advertentie stond duidelijk alleen verzorgen en niet rijden ivm atrose in de rug. Krijg ik alsnog reacties van ik ben heel licht kan ik dan echt niet rijden. Nou nee dus.
myk_en_shant schreef:vorig jaar zocht ik ook een verzorgster voor m'n oudje, in de advertentie stond duidelijk alleen verzorgen en niet rijden ivm atrose in de rug. Krijg ik alsnog reacties van ik ben heel licht kan ik dan echt niet rijden. Nou nee dus.
EskeGirl schreef:*kruipt onder steen vandaan*
Ik verzorg op het moment ook alleen, vind poetsen, grondwerken en wandelen heerlijk. Rijden is echt niet alles, als ik maar lekker bezig kan zijn aan de hand
Jess_vH schreef:Ja maar uiteindelijk kunnen ze er wel op. Maar met zo'n reactie wil ik het niet eens meer nader uitleggen.
Anke schreef:Jess_vH schreef:Ja maar uiteindelijk kunnen ze er wel op. Maar met zo'n reactie wil ik het niet eens meer nader uitleggen.
Aan zo iemand moet je sowieso niet beginnen.
Als het niet de moeite waard is, weet je gelijk dat het puur om (gratis) rijden gaat.
Daar haal je je alleen maar ellende mee in huis.
Die wat het kleine niet eert, is het grote niet weerd!
Jess_vH schreef:Ik hoop dat je een staldeler vind. Maar wat is staldeler precies. Iemand die jou de helft van de stalling betaald in rui voor zeg maar 50% van de tijd lease?