Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sneeuwpop schreef:mnkortleve schreef:en zeker 1 daar kan je met wat training zeker een leuke proef mee rijden dat is een enorm werkpaard alleen denk ik dat het tinker zijn tegen houd, soms denk ik wel eens ik zet een ad en zet daar bij dat het om een werkwillige kwpn gaat weet zeker dat ik dan veel meer reacties ga krijgen.
Ik vind tinker leuk om te zien, maar om te rijden zou ik ook voor een kwpn-er gaan (gelukkig heb ik die) . Die rijden gewoon anders.
Maar ik kan dus goed begrijpen dat een tinker wat mensen kan trekken en kan laten afhaken..
Jess_vH schreef:Ik ga er binnenkort denk ik toch maar aan (aan de bijrijder/verzorgster)
Van het voorjaar ga ikzelf verhuizen dus druk druk druk.
Als ik nu al begin denk ik dat ik het in iedergeval goed kan aan kijken hoe het zal gaan voor ik echt ga verhuizen (inpakken, klussen etc).
Het lastige is alleen dat Vlin een rauwdouwer is, mag ook wel ze is nog 3,5 jaar. Ben ook weer echt zo'n persoon die denkt dat andere het misschien niet inzien. Al weet ik eigenlijk wel beter.
Vlinder is verder erg lief in de verzorging en wandelen, maar gewoon nog erg groen.
Jess_vH schreef:Nou wat ik nu weer heb ga ik het toch niet meer rooskleurig inzien.
Ik reageerde terug met uitleg dat ze jong is en ik haar aan het doorrijden ben, dat ze het erna op kan pakken. En nu gewoon verzorgt en kennis leert maken (vind ik erg belangrijk). Het was voor 1 a 2 dagen in de week zonder bijdrage.
Krijg ik terug dat het ophoudt. Ze vindt het zonde om 1 a 2 keer helemaal er naar toe te gaan om te tutten.