Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Cowgirl schreef:Leuk! Veel plezier dan alvast.
. Alle 3
.
Ben benieuwd of het misschien bij mij op stal is of één van de andere stallen hier dichtbij!
Heb geen dag zonder verzorgpaard gezeten! Chouchou schreef:Aan welke kant van [plaatsnaam] staat jouw toekomstige verzorgpaard, _Cowgirl?Ben benieuwd of het misschien bij mij op stal is of één van de andere stallen hier dichtbij!
Mijn eerste verzorgpaard kreeg ik via marktplaats, de tweede via de eigenaresse van mijn eerste verzorgpaard. De eerste ging namelijk verhuizen en zette dat op facebook, waarna de eigenaresse van het tweede paard aan haar vroeg of ze mij mocht overnemen, en nou dat mocht welHeb geen dag zonder verzorgpaard gezeten!
Chouchou schreef:Ja wist dat het net buiten [plaatsnaam] dorp is, die van mij staat richting het Leersumse Veld dus ik dacht wie weet wel bij elkaar, maar niet dus! Amerongen is lekker dichtbij en heel goed te fietsen of scooteren, dus fijn hoor! Ik moet die vet vervelende berg over om bij stal te komen dus ik neem de auto, anders ben ik echt kapot op de fiets! Om die reden zou ik best een stal aan de andere kant van [plaatsnaam] willen hebben, maar daar heb je weer minder bos... Dus toch blij met m'n plekje daar! Succes met de ontmoeting
.
. Leuk contact nu, ik denk dat ik er veel kan leren en we blijken gemeenschappelijke vrienden te hebben dus dan voelt het al wat meer 'vertrouwd'. Dinsdag ga ik proefrijden
.
_KimmeL schreef:Oh echt? Ik heb echt heel internet doorgespit maar zelfs bijna geen geschikte gevonden waar ik voor moest betalen haha. Eentje vond het jammer dat ik niet wat eerder gereageerd had, dan was het perfect geweest, ze had net die dag een deal gesloten met een ander. Het zure eraan, ik kon niet eerder reageren omdat ik maar geen activeringsemail van de site ontving...
Maaaar ik heb nu echt per toeval iemand gevonden, dacht dat ze op zoek was naar een jong ruitertje voor haar pony maar voor de zekerheid toch maar gereageerd omdat ik klein/licht ben en altijd pony's gereden heb. Zij reageerde echt heel enthousiast terug wat ik niet verwacht had haha. Maar ik denk niet dat ze ervanuitging dat ze een ouder iemand kon vinden met mijn lengte en gewicht haha. Leuk contact nu, ik denk dat ik er veel kan leren en we blijken gemeenschappelijke vrienden te hebben dus dan voelt het al wat meer 'vertrouwd'. Dinsdag ga ik proefrijden
.
Bedankt MorganeR, als het toch niet blijkt te werken ga ik graag op je aanbod in!
Ik zie dat je ook Tvwo doet, grote kans dat je bij mij op school zit ofja zat ik ben al geslaagd haha

nu opzoek naar een ander dinniee schreef:ik ben weer verzorgpony loosnu opzoek naar een ander
JustxMe14 schreef:Teadske schreef:Voor de mensen die een verzorgpony/paard zoeken: Ik heb via vrienden en familie mijn huidige verzorgpaard gevonden, misschien een optie?
Ik heb zelf bijna geen familie hier en geen kennisen met paarden![]()
Wel heel leuk voor je!
_Cowgirl schreef:dinniee schreef:ik ben weer verzorgpony loosnu opzoek naar een ander
Jammer! Sinds kort?
[Edit] Ik heb even je advertentie bekeken en vind hem nogal slordig ogen. Misschien kun je hier iets in aanpassen door op interpunctie en hoofdlettergebruik te letten? Verder misschien met alinea's werken? Dat oogt dan meteen een stuk serieuzer.