Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
..

Oke, galop is dus niet ons sterkste punt. Meestal wil Tinkerbell alleen maar harder en harder, en als ze dan eindelijk verzameld gallopeerd valt ze gigantisch op de voorhand. We werken dus aan een actieve galop, waarbij ze wél nageeflijk blijft.

"

Tink vond dat ze wel genoeg haar best had gedaan vandaag & dat stilstaan vond ze niks! Ik zag deze niet aankomen vandaar dat ik haar niet mee kan geven, dit was echt wegspringen en geen steigeren, vandaar ook.
Welke vinden jullie de mooiste? 
en je hebt je teugels naar mijn idee ook wel heeeel lang
..

krijg het altijd te horen

Ier schreef:Shaar; mij zijn ze ook altijd te lang terwijl ze niet in een boog hangenkrijg het altijd te horen

Ier schreef:Shaar; mij zijn ze ook altijd te lang terwijl ze niet in een boog hangenkrijg het altijd te horen
Tinkerbell is nou eenmaal lang in d'r hals en daar ben ik blij mee, als ik mijn teugels korter neem gaat ze alleen maar hangen. De manier waarop ik haar nu rijd (met misschien wat langere teugels) is simpelweg ontspannen
Maar voor mij lijkt het wel heel lang 

.

lilykashmir schreef:Ze loopt idd wat lang in de hals, maar inderdaad eerst wat meer ontspannen voordat je wat meer opgericht gaat vragen. Dat komt wel, beetje bij beetje... Maar misschien dat als ze een tijdje nog zo blijft doen je haar wel wat meer aan het werk kan gaan zetten en dan wat meer oprichting vragen en dat ze dan wat minder snel afgeleid is en echt gaat lopen ook.
ik ben al lang blij dat ze uiteindelijk zo loopt. Mijn instructrice en ik zijn vooral bezig met ontspanen en op een rustig tempo rijden, we zijn gewoon nog niet klaar voor het echte werk, eerst wachten tot de basis erin zit
jij op Loon's ass