xBostonx schreef:Ik ben er nu echt huiverig voor. De paarden staan aan huis bij mij. Maar ik kijk wel uit met wie ik op mijn erf laat. Jammer genoeg konden mijn 2 meisjes niet meer komen voor de shetlanders doordat onze planningen niet meer overeen kwamen. Stik lief en zo dankbaar waren ze. Vind het echt jammer. Nu heb ik ook de 2 'grote' paarden n og waarvan ik voor een lusitano iemand zoek. Alleen ik krijg ook de vraag over verplaatsing. Ik zou gek zijn, mensen met mn zwarte lusitano hengst laten slepen terwijl ik hem thuis heb. Ook iedereen denkt geschikt te zijn om hem door te rijden. Echt van die 13 jarige kinderen die hem wel 'even' kunnen rijden. Daar baal ik echt van want ik zou graag leuk met iemand samen aan hem werken, ik op mn andere paard en hij/zij met mn lusitano samen gaan rijden enzo. Helaas zit dat er nu nog niet in.
sorry die van je lusitano vond ik wel geappig. ik ben zelf 13 en ik kan wel veel uitzitten maar ik zou nooit bedacht hebben: ik ga lekker een lusitano hengst rijden (voelt oude penny dromen terugwaaoen) . maar waarschijnlijk zijn dat ook van die kinderen die nog nooit een hemgst/lusitano gereden hebben. oke ik heb ook maar 1x een hengst gepoetst maar ik mag van die vrouw gewoon langs komen om te poetsen. maar

ojah en qua proefrijden: bij eentje heb ik de eerste x afspraken gemaakt en gepoets ect. en bij de oude mocht ik gelijk erop maar die pony moest ik door rijden