Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bluelagoon schreef:Ik heb nu momenteel 2 verzorgpony's op de locatie waar ik tijdelijk woon, maar deze zijn allebei net onder het zadel gebracht en word momenteel nog ingereden. Eigenlijk ben ik op zoek naar een pony die ik ook kan bijrijden en wat van leren kan. Echter heb ik geen idee hoe deze te vinden.
kosseh schreef:Net weer terug van stal.
Echt lekkere avond gehad
Eerst even het nieuwe hoofdstel goed zetten en toen zonder zadel even op hem geklommen eerste keer dit jaar dat er iemand op zat. Dacht die gaat vast wel raar reageren maar nee hij ging gewoon weer veder met eten. Daarna nog even op hem gestapt en toen er weer af.
Waarna de eigenaar weg ging met de boodschap kan jij ze even beweging geven. (Was eerste keer alleen op stal)
Met de kleinste een uurtjw buiten gewandeld. Weg daar verkent.
En daarna de fries nog even gereden. Ze liep echt lekker. Ga haar steeds meer snappen. Geslaagd avondje paarden dus.
Had niet verwacht dat het zo snel zou gaan van even daar kijken naar alle paarden al doen. Maar geniet er echt heel veel van. Verheug me nu al op de vakantie. Dat ik ze elke dag kan doen .
JustxMe14 schreef:Ik heb nu op 2 advertentie's gereageerd op http://www.bijrijdpaard.nl Maar volgens mij is dat een beetjeen oude site of niet?
bluelagoon schreef:Ik heb nu momenteel 2 verzorgpony's op de locatie waar ik tijdelijk woon, maar deze zijn allebei net onder het zadel gebracht en word momenteel nog ingereden. Eigenlijk ben ik op zoek naar een pony die ik ook kan bijrijden en wat van leren kan. Echter heb ik geen idee hoe deze te vinden.
Anke schreef:_KimmeL schreef:@JustxMe14, dat ligt er ook een beetje aan waar je vandaan komt. Bij mij wil het ook niet zo goed lukken, bijna geen advertenties te vinden hier in de buurt (zuid-limburg). Gewoon heel erg goed zoeken & alles om de zoveel tijd in de gaten houden.
Waar in Zuid-Limburg?
_Cowgirl schreef:Heel erg bedankt hè! Ben er ontzettend blij mee. Ben wel benieuwd wat voor een paard het is eigenlijk, helemaal vergeten te vragen.
_KimmeL schreef:Dan kan het alleen maar goed uitpakken!
Hopelijk wordt het iets, houd ons wel op de hoogte hea!
Sophie_flame schreef:Yeeeeej! Ik heb eindelijk een verzorgpaard! Het is een Fries van 28 jaar, best oud he? Hij is heel lief. Zijn naam is Ors. Maar zijn roep naam is os en Ossie. Hij staat bij vrienden van ons, en die wonen bij ons in de straat. Hij staat er sinds dinsdag. Hij is niet van hun, maar van een man die ook hier in de straat woont. Ik ben heel blij! Ik heb gister even kennis gemaakt, alleen even een kwartiertje geknuffeld en geaaid. Vandaag ben ik samen met mijn zus geweest en hebben hem gepoetst en geknuffeld. En we hebben de hele wei uitgemest. Hij staat samen met een stuk of 7 schapen. Ik ben zo happy! Ik mag gaan wanneer ik wil. Super leuk!
Poek schreef:_Cowgirl schreef:Heel erg bedankt hè! Ben er ontzettend blij mee. Ben wel benieuwd wat voor een paard het is eigenlijk, helemaal vergeten te vragen.
Hahaha het is geloof ik een kruising van een jaar of 10? Kan niet met 100% volle zekerheid zeggen. Ontzettend leuk paardje, niet heel groot. Zal nooit gemeen doen oid. Met rijden is hij heel makkelijk, alleen spiegelt hij je heel erg. Maar daar leer je natuurlijk ook van!