Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kiki1976 schreef:Nou vind ik niet, want wie ben jij als "bijrijder" die vind dat het paard verplaatst moet worden? Ik bedoel vaak eisen ze dan wel gelijk dat het paard best ver weg komt te staan. En dat de eigenaar lekker alles blijft betalen.
Of het he er nu wel of niet bij vermeld staat in de advertentie, dat moet niet uitmaken vind ik. Het zou bij mij nooit in me opkomen om dat te vragen (of eisen zoals sommige doen)
Mousaka schreef:kiki1976 schreef:Nou vind ik niet, want wie ben jij als "bijrijder" die vind dat het paard verplaatst moet worden? Ik bedoel vaak eisen ze dan wel gelijk dat het paard best ver weg komt te staan. En dat de eigenaar lekker alles blijft betalen.
Of het he er nu wel of niet bij vermeld staat in de advertentie, dat moet niet uitmaken vind ik. Het zou bij mij nooit in me opkomen om dat te vragen (of eisen zoals sommige doen)
ja maar als jij gewoon normaal vraagt of het paard verplaatst mag worden, EN jij betaald de stallings kosten+ jij laat de eigenaar kiezen waar het gestald zou komen te staan, is het dan nog zo'n groot probleem?
ik denk van niet, maar ik ben nog nooit in die positie geweest.
Mousaka schreef:kiki1976 schreef:Nou vind ik niet, want wie ben jij als "bijrijder" die vind dat het paard verplaatst moet worden? Ik bedoel vaak eisen ze dan wel gelijk dat het paard best ver weg komt te staan. En dat de eigenaar lekker alles blijft betalen.
ja maar als jij gewoon normaal vraagt of het paard verplaatst mag worden, EN jij betaald de stallings kosten+ jij laat de eigenaar kiezen waar het gestald zou komen te staan, is het dan nog zo'n groot probleem?
ik denk van niet, maar ik ben nog nooit in die positie geweest.
sneeuwpop schreef:Ik heb ook een x zoiets gehad toen ik mijn paard te koop had...
Verplaatsen, eigenaar blijven en ook blijven betalen.... Dit door volwassen personen "gevraagd".
Heb hier niet op gereageerd...stelletje randdebielen. ... ben geen sponsor!
myk_en_shant schreef:Tegenwoordig zet ik in de advertentie dat het paard niet verhuist wordt. Krijg ik die vraag ook niet.