Even een vraagje trouwens, reageren jullie ook gewoon op een oudere man? Of zijn jullie daar wat huiveriger voor dan bijvoorbeeld een vrouw of meisje die een advertentie plaatst? Gewoon uit nieuwsgierigheid want ik twijfel een beetje haha.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_KimmeL schreef:_Cowgirl Dankje! Tweetalig-vwo nam wat veel tijd in beslag, dat in combinatie met mijn andere sport waar veel tijd in ging zitten, was ook de reden dat ik vorig jaar na 10jaar gestopt ben met paardrijden. Maar ik begon het toch wel te missen & toen kreeg ik van mijn vriend ook nog eens een als verrassing een buitenrit cadeau (hij voor het eerst op een paard). Dus besloten meteen na men examens maar op zoek te gaan. Er staan dus alleen nauwelijks advertenties in Zuid-Limburg
.
Even een vraagje trouwens, reageren jullie ook gewoon op een oudere man? Of zijn jullie daar wat huiveriger voor dan bijvoorbeeld een vrouw of meisje die een advertentie plaatst? Gewoon uit nieuwsgierigheid want ik twijfel een beetje haha.
_KimmeL schreef:Even een vraagje trouwens, reageren jullie ook gewoon op een oudere man? Of zijn jullie daar wat huiveriger voor dan bijvoorbeeld een vrouw of meisje die een advertentie plaatst? Gewoon uit nieuwsgierigheid want ik twijfel een beetje haha.
JustxMe14 schreef:Ik heb nu op 2 advertentie's gereageerd op http://www.bijrijdpaard.nl Maar volgens mij is dat een beetjeen oude site of niet?