Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

die overleed op een gegeven moment. toen kende een meisje daarvan een meisje die bij een stal reed
daar reed ik 5 jaar lang waarvan 2 jaar op een kleine pony en 3 jaar op een E-pony hengst
maar toen ik daar moest stoppen vanwege omstandigheden heb ik een advertentie op marktplaats gezet en ben zo bij Amy terecht gekomen
. Die dag daarna ging ik kijken en het was een hele leuke pony. Maar helaas heb ik die pony maar 2 maanden kunnen doen omdat de eigenares haar in Rotterdam ging zetten, en dat is te ver voor mij :'(. Dus ik had verwacht dat ik weer naar een manege zou moeten gaan, en dat wilde ik echt niet want ik had het heel erg naar mn zin daar op stal. Dus de eigenares van mn eerste verzorgpony had aan iemand gevraagd of ik haar pony mocht doen, en dat mocht
. Dus sindskort doe ik die pony
. Ben er heel blij mee, en ik hoop dat ik deze keer wat meer geluk heb en deze pony lang kan blijven doen!
het is heel raar dat ik altijd naar dat weiland heb gkeken gedroomd over hoe het daar zou zijn en mijn droom is uitgekomen
(er loopt een shetje van 1,5 jaar daar rond en die is schoft 40 cm
ze heet bo
)