je moet daar lettertypes opzoeken. dubbelklikken, krijg je schermpje. dan bestand > nieuwe lettertypes installeren. dan de map opzoeken en dan krijg je ze boven te zien, alles selecteren en dan OK. als t goedi s
Haaii k heb echt rare zin Dan ben ik helemaal vrolijk en dan heb ik ineens zo slechte zin dat iemand me maar verkeerd aan hoeft te kijke en dan ga ik slaan
Patty: ooit gehoord van je mond open trekken en zijn nummer vragen? Kan je misschien een dag met hem afspreken, hoef je ook niet te wachten tot de pauze
Ann; Eh nee Ik kan wel zo aan zun msn komen.. jongen die bij hem in de klas zit waar ik al kei lang mee praat had hem ook een keer toegevoegd bij un msn gesprek maar toen moest ik net van me moeder iets doen. Mja ik klap gewoon dicht ofzo.. stel ik weet dalijk echt zeker dat hij mij ook leuk zou vinden (als dat zo is) dan weet ik nu al dat ik dan al helemaal zoiets heb van oh help En ik dan vanuit mezelf dom ga doen zegmaar gewoon omdat ik dan bang ben ofzo.
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 08-10-07 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt