ja kan ik me voorstellen Ik had dat eerder, eerst echt iedere week op Dancer (jong paard, dus moest zoveel mogelijk dezelfde op rijden) En ineens besloot mn instructrice dat ze dancer wilde gaan uitbrengen en ik er dus niet meer op mocht Toen ben ik ook gestopt en met glad bij de ponyclub gegaan
ik was ook zo ongeveer de enige die dancer leuk vond (zou hem gaan leasen en dan op afbetaling kopen) hij was net ingereden, en had een lekker tempo dus sommigen durfden er niet op, terwijl ie geen stap verkeerd zet
Dancer ging in de galop soms wat hard om evenwicht te bewaren, maar ach, dat moet ie allemaal leren inmiddels loopt ie hartstikke mooi al, maar ja, kan ik er niet meer op
@Gemma ik heb gereageerd op je topic nu niet zoveel tijd om te reageren op de rest ga naar de paarden me zusje gaat Dante weer effe moe maken Doei mensen
Iedereen veel plezier vandaag! @ Britt dat harder gaan in de galop om evenwicht deed Nike eerst ook heel erg.. plat door de bocht Maar nu niet meer gelukkig. Al voelt het soms superhard door die korte pasjes.
oja en nu moet ik dinsdag ook nog 2 UUR naar een stom verhaaltje luisteren over geweld op het ns station.. en zelfverdediging en met een ex-gedetineerde praten.. joepie
Ier: Bijten kan ieder paard.. dus zou je helemaal niet meer met paarden om mogen gaan dan. Of ze het ook doen is natuurlijk iets anders, maarja.. je weet maar nooit. Wel stom! Doet pijn?