Tja gek is dat he.... je raakt er ooit eens mee besmet (paardenvirus) en je komt er gewoon niet meer vanaf! Nu heb ik een zoontje van 4 en die wil ook heel graag paardenrijden en is verzot op paarden! Dus zoek nu een pony in de buurt waar hij 1 keer per week of 1 keer in de 2 weken op mag rijden. (aan de hand natuurlijk)
Ik heb een Franse Draver, Odelia, een Haflinger, Ginger, en een Arabiertje, Amira, als verzorgpaardjes Alle 3 lieve schatjes alleen kan ik niet op Amira rijden omdat ik te groot voor haar ben
1 fjord, 2 welsh, 1 new forest, ??Veel kwpn (Fokkerij)
Hey, mijn man en ik willen ook graag naar Emmeloord verhuizen, omdat Almere te stads wordt met te veel stadsproblemen. Zijn er in Emmeloord veel plekken waar je paarden kunt stallen? Bij een boer ofzo? Liever geen pension, want dat is me te duur. Ik wil t.z.t. toch een eigen paardje hebben, maar wil niet op een manege staan of een pension... En zijn er leuke ruiterpaden/routes daar?
Morgen gaan we weer 3 woningen bezichtigen!!! Ik hoop dat er iets tussen zit en we zo snel mogelijk over kunnen.
2 verzorgpony's, Cartouche en Kimmetje Cartouche: NRPS van 23, is dekhengst geweest. tot 14 jaar hengst. rond de 100 nakomenlingen. Kimmetje: welsh-B, merrie, 18 jaar, 1 verzorgpaard, Jorka Jorka: KWPN, 18 jaar, merrie, soms fokmerrie
Een Shetlander genaamd Kim, ga ik ook aan mee doen met de Ponykeuring als alles nog niet vol is! en ik krijg misschien nog een groter verzorg paard dus dan heb ik er 2, blijf Kim nog wel verzorgen anders is het zielig
Ik verzorg (voornamelijk rijden omdat hij braver moet worden) Falco, echt een schat! Sinds begin mei. Hijs is echt een vuilnisbakkie. Net een grote welsh x shet met een heel ander hoofd. Eigenaresse zei dat er ook iets van hackney in kan zitten.
Ik verzorg een KWPN-merrie, genaamd Lungta (heee.. waar kennen we dat van?). Ze is 14 jaar oud, ongelovelijk lief, lekker voorwaarts en soms echt een merrie (lees; schrikt van dingen die elke dag voorbij komen. Bomen zijn eng, vliegtuigen niet hahaha) Ze staat nu al een aantal weekjes in Noord-Brabant bij Van Bommel, omdat ze gedekt gaat worden Het is afwachten tot ze weer hengstig wordt..
ik verzorg twee haflingers, worden er dit weekend drie (Sam (echte naam: Madjar), Fona en dit weekend komt Collette erbij (wat 'n naam )), een Welsh (rijd ik niet mee, is te klein voor mij) met de naam Kara, een witte ezel (Kamiel, hoe koppig 'n ezel kan zijn, tsjee...) en drie shets: Sanne, Jorre en Figo foto's zal ik dit weekend trekken, dan heb ik Collette er ook bij
Sam is echt 'n schat: heeft 'n heel vurig karakter, aanhankelijk als hij je vertrouwt, leuk voor de vrijheidsdressuur en voor het rijden zonder zadel, maar durft dubbel neen zeggen als't hem niet aanstaat (16j) Fona is 'n echte haflinger: 'n vretzak en enorm koppig, maar toch ook 'n schat van 'n merrie, net 17 geworden Collette: afwachten maar Kara: ook 'n vurig paardje, altijd mooi der staart rechtop! Kamiel: jonge ezelruin, 4j oud, veel werk aan Shetjes: merries Sanne (17, denk ik) en Jorre (13) zijn echte lamzakken, tenzij er vuur in zit, dan heeft vooral Sanne iets weg van 'n mini-AV en Figo heeft altijd 't vuur in zen broek met zen 5 jaartjes
tot twee weken geleden stond daar ook nog Epos, 'n warmbloed die men vriendin al kende van zen 17 jaar, hij is 26 geworden, maar heeft toen 'n spuitje gekregen 't was ook echt 'n schat van 'n paard, soms nog wat eigenwijs, altijd in voor een spelletje! welja, hij was nu eenmaal aan het einde... na het weekend foto's van al de schatten