jenn1988 schreef:ik krijg hier gewoon nul reacties op mijn advertentie heb ik dan iets niet goed gedaan?
vind het een nette advertentie ik zou er op reageren
het is jammer dat je zo ver weg woont

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lianne86 schreef:Het meisje wat niets liet horen, alleen met mij af wil spreken omdat ik er per se bij wil zijn als ze gaat rijden en dus de rest van de tijd niet eens moeite doet om met mijn zusje af te spreken liet opeens iets van zich horen :S Maar nu heb ik zondag al een afspraak met een ander gemaakt :S Als je er nog geen 5 km vandaan woont, en ik heb duidelijk gezegd dat ik iemand voor 2-4x per week zoek en je komt gewoon niet eens (terwijl de wegen doordeweeks normaal waren :S en vorige week afzei omdat er niet gereden kon worden door de sneeuw... en altijd moeilijk doet "ja maar dan moet ik wel om 4 uur weg"... Maar even lief zeggen dat er een ander iemand komt kijken.... Aan de ene kant heel banketstaaf, aan de andere kant, heb aangegeven dat je langs kan gaan en alleen komen om te rijden gaat het niet worden...
_Nancy schreef:Gewoon het idee van je paard 'afgeven' aan iemand voor 1 of meerdere dagen per week.. Jakkie, das eng!
Dus ik vind het knap hoe jullie je paard ter beschikking kunnen stellen, ik hoop eerlijk gezegd NOOIT een bijrijder nodig te hebben..
Er mag best ooit iemand anders op, maar dan ben ik daar wel bij hahaha
Lianne86 schreef:Waar het aan ligt, geen idee? De goede verzorgsters lijken gewoon op? (Of wonen ver weg?)
Lianne86 schreef:Haha dan ken jij mijn zusje niet xNikitaaadie ruimt de poetskist op zo'n manier in dat zij precies weet hoe alles ligt... (en dan het liefst de borstels die je nodig hebt onderop :p) En gewoon hele kleine dingetjes... Maarja, je merkt het sowieso wel als het dekje niet nat is, je niets ziet etc. En bij haar merkte je het ook vooral aan het bit.. dat spoelde ze nooit af
Wat dus weer handig was om te kijken of...
Starlight98 schreef:Lianne86 schreef:Haha dan ken jij mijn zusje niet xNikitaaadie ruimt de poetskist op zo'n manier in dat zij precies weet hoe alles ligt... (en dan het liefst de borstels die je nodig hebt onderop :p) En gewoon hele kleine dingetjes... Maarja, je merkt het sowieso wel als het dekje niet nat is, je niets ziet etc. En bij haar merkte je het ook vooral aan het bit.. dat spoelde ze nooit af
Wat dus weer handig was om te kijken of...
Slim bedacht van je zusjeIk ben echt te lui om elke keer de moeite nemen om mijn poetskist helemaal netjes op te ruimen, zolang die nog maar dicht past, vind ik het best
![]()