Haha, het is natuurlijk wel een shet hé

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Inderdaad BelgiëWel dicht bij de Nederlandse grens, maar niet zozeer jouw richting uit
![]()
In ieder geval toch bedankt voor het aanbod
Misschien vindt hij het rijden wel gewoon helemaal niet meer leuk hoor ... Ik weet het op dit moment niet zo goed. Alleen omdat het daarvoor wel goed ging en ik toch het idee had dat hij het wel fijn vond zo eens samen het bos in ... En ik ben er daarna in de piste terug opgestapt (wilde toch al rijdend afsluiten zeg maar) en toen deed hij prima z'n best, had ik echt niet over te klagen. Dus ik denk niet dat het rijden op zich het probleem is, maar wat wel weet ik zo niet
Sylvia_B schreef:Geen idee waarom ik niets krijg.
In zo verre, ik woon hier vrij landelijk, dus veel meiden hebben al een pony of verzorgpony.
Voor de rest denk ik dat er hier veel lol te beleven is voor iemand...
http://www.bokt.nl/markt/ad/72324/verzo ... ng-tilburg
xSCWx schreef:Ja nou mijn vriendin staat in Delft, die heeft gewoon 2 betalende verzorgsters voor haar Welsh, de 1 rijdt 2 dagen in de week en de ander ment 2 dagen in de week (met men bewijs). Denk dat ik maar moet gaan verhuizen
xSCWx schreef:Ja nou mijn vriendin staat in Delft, die heeft gewoon 2 betalende verzorgsters voor haar Welsh, de 1 rijdt 2 dagen in de week en de ander ment 2 dagen in de week (met men bewijs). Denk dat ik maar moet gaan verhuizen