Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jebuurmeisje schreef:Ik ben ook weer op zoek naar een leuk verzorgpaardje, maar helaas tot nu toe nog niet echt veel gehoord, wel wat reactie's van mensen uit otterlo en renswoude, terwijl ik duidelijk in mn advertentie heb staan dat ik alleen in veenendaal, rhenen of elst, lunteren, ederveen wil![]()
reageer dan nieet!
Maarja, iemand nog op zoek? In veenendaal, rhenen of elst, lunteren, ederveen dus... advertentie staat op mp.
Quinty97 schreef:Iedereen heeft het moeilijk, de mensen die een paard/pony zoeken, maar ook de mensen die een verzorgster zoeken.
Ik ben al een hele tijd aan het zoeken maar het wil maar niet lukken.
Ik zoek denk k al zo'n 3 jaar ongeveer.
Maar ik ben pas vanaf dit laatste jaar serieus omdat ik nu 15 ben en hiervoor was ik veel te jong om zelfstandig voor een paar/pony te zorgen.
Maar ik heb heel vaak, dan zie ik een leuke advertentie die me aanspreekt, dan reageer ik erop of ze nog iemand zoeken en of ik in aanmerking zou komen aan hem/haar eisen.
Dat vraag ik dan in een mail, maar ik krijg nooit een reactie terug ?
Dat snap ik dan niet, ik heb liever dat je gewoon 'nee' tegen me zegt ipv. Geen reactie geven.
Maar als iemand nog een paard of pony weet die een verzorgster of bijrijder zoekt rond Zandvoort en aerdenhout etc. Dan graag een reactie, want ik wil ervaring opdoen hoe het is om een eigen paard te hebben, want dat is heel anders dan op een manege rijden, hoelang je ook op een manege rijd, een eigen paard is heel anders.
Quinty97 schreef:@maaikiemike er zullen slechte ervaringen zijn met jonge verzorgers maar ook goede ervaringen, dus ga niet meteen af op de leeftijd, blijf er gewoon de eerste paar keer bij als hij/zij jou paard verzorgt of rijd
Quinty97 schreef:@maaikiemike er zullen slechte ervaringen zijn met jonge verzorgers maar ook goede ervaringen, dus ga niet meteen af op de leeftijd, blijf er gewoon de eerste paar keer bij als hij/zij jou paard verzorgt of rijd
horzlover schreef:Quinty97 schreef:Iedereen heeft het moeilijk, de mensen die een paard/pony zoeken, maar ook de mensen die een verzorgster zoeken.
Ik ben al een hele tijd aan het zoeken maar het wil maar niet lukken.
Ik zoek denk k al zo'n 3 jaar ongeveer.
Maar ik ben pas vanaf dit laatste jaar serieus omdat ik nu 15 ben en hiervoor was ik veel te jong om zelfstandig voor een paar/pony te zorgen.
Maar ik heb heel vaak, dan zie ik een leuke advertentie die me aanspreekt, dan reageer ik erop of ze nog iemand zoeken en of ik in aanmerking zou komen aan hem/haar eisen.
Dat vraag ik dan in een mail, maar ik krijg nooit een reactie terug ?
Dat snap ik dan niet, ik heb liever dat je gewoon 'nee' tegen me zegt ipv. Geen reactie geven.
Maar als iemand nog een paard of pony weet die een verzorgster of bijrijder zoekt rond Zandvoort en aerdenhout etc. Dan graag een reactie, want ik wil ervaring opdoen hoe het is om een eigen paard te hebben, want dat is heel anders dan op een manege rijden, hoelang je ook op een manege rijd, een eigen paard is heel anders.
toeval ik zoek in excact die Zelfde op geving!! is vrij weinig te vinden daar hé?!
Tigra_ schreef:Quinty97 schreef:@maaikiemike er zullen slechte ervaringen zijn met jonge verzorgers maar ook goede ervaringen, dus ga niet meteen af op de leeftijd, blijf er gewoon de eerste paar keer bij als hij/zij jou paard verzorgt of rijd
Leeftijd zegt inderdaad niet alles maar toch verantwoordelijkheid komt met de jaren. Dus als je echt iemand zoekt die volledig zelfstandig moet gaan werken zou ik toch wel een wat "ouder" iemand willen in plaats van iemand van 12.
Heb je nu zelf wel de tijd en zin om er samen aan te werken zou een jonger iemand geen probleem zijn maar om ze op 12 jarige leeftijd helemaal alleen te laten zou ik niet gauw doen.
Suuskipje schreef:Ik ben al eeuwen op zoek naar een verzorgpaard, alleen ivm werk kan ik er dus alleen in de avond uren heen en de reacties die ik krijg zijn vaak van mensen die op een stal staan zonder verlichting
Rijden dat hoeft echt niet, ik wil me heel graag verdiepen in het vrijheidsdressuren maar zonder verlichting wordt dat knap lastig. Of gewoon een stukje aan de hand wandelen, maar in een buitengebied zonder licht is dat nou ook niet echt handig te noemen
Binnenkort is afstand niet zo'n probleem meer omdat ik bijan mag afrijden en dan voor een auto ga kijken dus hoop dan eindelijk eens een leuk paardje te vinden