Ik dacht altijd dat ik geluk had met goldie, maar als ik het zo lees heeft de baas ook wel geluk met met, haha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurffie schreef:maar hebben jullie, nou zelf wel is aan de andere kant van het verhaal gestaan?
ik zeg heel eerlijk, bij mij geen verzorgster, ik heb mijn paard voor mij en mij alleen.
maar ik ben ook verzorgster geweest wisten jullie:
- dat je niks goed doet als je het op je eigen manier doet
- dat je altijd slechter rijd dan de eigenaar
- het best vervelend is om of geen les te mogen volgen, of bij door eigenaar aangewezen persoon, of dit juist wel MOET?
-als er spullen op de stal liggen en iemand van stal ze sloopt, het altijd alsnog jou schuld is?
- als het paard iets heeft, t altijd wel bij jou rijden gebeurt zal zijn (ookal is t een hoefzweer?)
- als je weg gaat, en met een nieuwe lukt het niet het ook allemaal jou schuld is?
smurffie schreef:maar hebben jullie, nou zelf wel is aan de andere kant van het verhaal gestaan?
ik zeg heel eerlijk, bij mij geen verzorgster, ik heb mijn paard voor mij en mij alleen.
maar ik ben ook verzorgster geweest wisten jullie:
- dat je niks goed doet als je het op je eigen manier doet
- dat je altijd slechter rijd dan de eigenaar
- het best vervelend is om of geen les te mogen volgen, of bij door eigenaar aangewezen persoon, of dit juist wel MOET?
-als er spullen op de stal liggen en iemand van stal ze sloopt, het altijd alsnog jou schuld is?
- als het paard iets heeft, t altijd wel bij jou rijden gebeurt zal zijn (ookal is t een hoefzweer?)
- als je weg gaat, en met een nieuwe lukt het niet het ook allemaal jou schuld is?
kiwi1990 schreef:Zo, nog steeds zoekende.. -.-
paard maand geleden advertentie op marktplaats gezet, veel gereageerd.
krijg ik een paar reacties van mensen, 1 met 2 leuke friezen, maar woonde uiteindelijk te ver weg kwamen we achter (ivm openbaar vervoer moest ik nog flink wat kilometers te voet afleggen vannaf de halte) dus dat ging niet door.
krijg ik vorige week een reactie die gewoon pijn deed zo grof vond ik m overkomen.
begon dat ik maar terug moest mailen als ik nog wat zocht.
dus netjes teruggemaild en bij verteld van wat ik kan, en eerlijk verteld dat ik wel af toe angstig kan zijn vanwege n nare val.
krijg ik een mail terug, dus je kan niks en bent angtig?
dus ik terug gemaild dat het er maar net aan ligt hoe ik me bij het paard voel.
krijg ik een mail terug: Je kan beter een rijke vriend zoeken en anders je fantasieën maar weg gooien.
nou jah, nu maar de advertentie weer omhoog geschopt en weer op bokt een geplaatst. wil niet echt zo, zit bijna te denken maar te stoppen in de paarden