T is me hier allemaal wel duidelijk.....
Jullie weten helemaal niet hoe ik me voel, en dan nog ff een beetje gaan schijten op mij.. leuk zijn jullie
Nou voor mij ist klaar

En dat, precies op de helft van t topic
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:Shaar schreef:
Je begrijpt best wat ik bedoel.
Ze kan het ook gewoon níet zeggen, of prive tegen een aantal mensen
Dat kan best,
Alleen dan krijg je weer van die dingen;
'Oow Robin is weg? Pff, die probeert het ook niet goed te maken. ze loopt alleen maar weg van haar problemen.'
En dat soort dingen.
Het moet hier opgelost worden, en niet dat op een gegeve moment iedereen in dit topic met iedereen ruzie heeft.
Robin__ schreef:wel typisch dat jullie steeds mijn naam zeggen...
T is me hier allemaal wel duidelijk.....
Jullie weten helemaal niet hoe ik me voel, en dan nog ff een beetje gaan schijten op mij.. leuk zijn jullie
Nou voor mij ist klaar
En dat, precies op de helft van t topic
Lientjee schreef:Meliaforever, helemaal mee eens. Ik ben hier nog niet zo lang enzo.. Maar dit is idd niet gezellig.
En robin, niet weggaan!
Meliaforever schreef:ATENTIE*.
IK vind dat we gewoon zand erover moeten doen. Als iemand iets wil uitpraten met iemand stuurt diegene een pb met ik wil het met je uitpraten (ofzo).
En dat we het hier weer super gezellig moeten maken .. Want nu vind ik er echt een bagger sweer hangen. Maar dat is mijn mening hoor. Als we het hier gezellig willen hebben moet iedereen gewoon mee doen.
TjelleBieb schreef:Maar Shaar, het is toch ook geen oplossing om hier boos in dit topic te blijven zitte?
Valiant schreef:Lientjee schreef:Meliaforever, helemaal mee eens. Ik ben hier nog niet zo lang enzo.. Maar dit is idd niet gezellig.
En robin, niet weggaan!
Ik ben dus ook per defenitie weg hier, ik vind het niet meer langer leuk zo
Rafaela schreef:ik weet een naam voor iers topicde grootste zeikerds van bokt
goed idee toch. hoe kom je op een fokking idee om de miepjes in 2en te splitsen, ben je van lonan op je kop gevallen ofzo.
TjelleBieb schreef:Valiant schreef:
Ik ben dus ook per defenitie weg hier, ik vind het niet meer langer leuk zo
Maar Robin, dit is ook geen oplossing, nu laat je het zegmaar 'aan ons over' om het op te lossen?
Terwijl het begonnen door Ier die jou PB'tjes stuurde en vervolgs het in het topic verder is gegaan.
TjelleBieb schreef:Meliaforever schreef:ATENTIE*.
IK vind dat we gewoon zand erover moeten doen. Als iemand iets wil uitpraten met iemand stuurt diegene een pb met ik wil het met je uitpraten (ofzo).
En dat we het hier weer super gezellig moeten maken .. Want nu vind ik er echt een bagger sweer hangen. Maar dat is mijn mening hoor. Als we het hier gezellig willen hebben moet iedereen gewoon mee doen.
Tuurlijk wilt iedereen het hier gezellig houden.
Het gaat soms even niet, maar als niemand begint met uitpraten dan komen er nog meer dingen bij, en dat kwetst bij sommige mensen.
En dat is dus precies wat hier gebeurt.
Shaar schreef:TjelleBieb schreef:Maar Shaar, het is toch ook geen oplossing om hier boos in dit topic te blijven zitte?
Nee!
Maar stel je voor dat jij en ik ruzie hebben, en ik zeg 'ik ga nu even weg voordat ik Tjel uit ga schelden' of whatever, zou dat iets oplossen?
Als ik zou zeggen 'oke en nu moeten we het uitpraten want zo kan het niet langer' vind ik dat veel beter klinken dan dat andere, of zie ik dat verkeerd
Ier schreef:Zo lekkere verdraaide waarheid dus weer.
Maar dat jullie nou zelf niet inzien dat de sfeer toch NOOIT goed wordt..
Meliaforever schreef:BOEM. BOEM. BOEM.
dat hoor ik netNet een bom ofzo
Ier schreef:Zo lekkere verdraaide waarheid dus weer.
Maar dat jullie nou zelf niet inzien dat de sfeer toch NOOIT goed wordt..
Meliaforever schreef:
Soms? .. Elk topic dus zowiezo bijna elke maand wel. Maarja ik ga nu iets leuks vertellen!
Ik heb een lekke band
Valiant schreef:Meliaforever schreef:BOEM. BOEM. BOEM.
dat hoor ik netNet een bom ofzo
onweer ofzo?