Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FjordHorse schreef:Als iemand regio Antwerpen een verzorgpony zoekt.. Hij heeft pit, maar heeft leuk karakter!
Irishuizinga schreef:Zoek je een verzorger/berijdster??
Of weet je nog iemand die er een zoekt??
Dan ben je hier goed!
Hoi ik ben Iris,
Ik ben 11 jaar oud, en ik heb 4 jaar rijervaring.
En ik heb al meerdere proefjes gereden.
Ik ben rustig en geef me niet snel gewonnen.
Wat kan je van mij verwachten:
- Ik kom alle afspraken na
- Ik ga op een liefdevolle manier met u paard om
- Als ik bijvoorbeeld te groot ben kan ik u paard ook op andere manieren beweging geven.
- Klusjes (bijvoorbeeld uitmesten)
Wat verwacht ik van u:
- Dat u de afspraken duidelijk verteld
- En wat ik wel en niet mag doen.
Ik woon in Heerhugowaard en wil maximaal 10 km fietsen.
Gewicht: 45 kg lengte: 1.58
Groetjes Iris
vragen zijn altijd welkom.
E-mail: irishuizinga@ymail.com
telefoon: 072-7074059
mobiel: 06-33816425 (Deze is van mijn moeder omdat die makkelijker te bereiken is)
JustxMe14 schreef:Als het goed is staat hij er nu op
nathalie2000 schreef:Zo zo, veel mensen die zelf een verzorger zoeken stellen zelf ook wel erg veel eisen. Niet normaal..
Mag alleen in de bak gereden worden. Buiten niet langs de weg of in het bos, ook niet wandelen. Geen vrijheidsdressuur. Dan vind ik het ook niet de moeite waard om 20 km heen en terug daarheen te fietsen alleen voor elke dag hetzelfde te doen..
Natuurlijk, verzorgen is super leuk en je krijgt er een sterkere band door! Maar 't liefst wil ik me nog meer verdiepen in het rijden, maar dat is haast nergens meer..
_Cowgirl schreef:Ik zie niet in je advertentie staan dat je alles op de fiets moet doen. Ik zou dan gewoon even vermelden dat je in een straal van max. 5 km zoekt?
chelle_dora schreef:_Cowgirl schreef:Ik zie niet in je advertentie staan dat je alles op de fiets moet doen. Ik zou dan gewoon even vermelden dat je in een straal van max. 5 km zoekt?
Dit dus. Plus dat Enschede geloof ik, toen ik het voor het laatst opzocht, niet bepaald klein is, en er geen postcode bij staat. Een ander kan niet ruiken vanaf welke postcode jij moet komen natuurlijk.
lotlot2 schreef:chelle_dora schreef:
Dit dus. Plus dat Enschede geloof ik, toen ik het voor het laatst opzocht, niet bepaald klein is, en er geen postcode bij staat. Een ander kan niet ruiken vanaf welke postcode jij moet komen natuurlijk.
ik kreeg mailtjes van mensen die in Denekamp/Tubbergen/Bad Bentheim hun pony hadden staat.