Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Cowgirl schreef:Inderdaad, dat is zeker handig, maar als je écht maximaal 50,- te besteden hebt is het vrij lastig 100,- te gaan betalen. Maar daar zit ook weer flexibiliteit vanaf de kant van de eigenaar in.
Als verzorger moet je je wel gemakkelijker kunnen aanpassen en wat eisen laten voor wat het is. Je krijgt namelijk wel de kans om op iemands paard te rijden en daar voornamelijk de lusten van mee te krijgen. De eisen kun je dan het beste bewaren voor als je later een eigen paard/pony aanschaft. Maar het is natuurlijk wel leuk als je er zelf ook van kunt leren en kunt groeien met de pony/het paard.
Ik heb verzorgpony's waar ik niets voor hoefde te betalen, maar ook één pony waar ik maandelijks €100,- voor betaalde. Nu zou ik niet zo snel meer €100,- neerleggen omdat je hier voor dat geld je pony kunt stallen bij ons in de omgeving en ik niet 7 dagen per week de verantwoordelijkheid wil hebben voor andermans pony dus ook niet vind dat ik de volledige stalling hoef te dekken, maar door middel van een bijdrage heb je als verzorger wel wat meer zekerheid en gebeurt er niet zo één, twee, drie wat mij afgelopen weekend is overkomen. Mits je natuurlijk een goed contract opstelt.
JustxMe14 schreef:Voor mij is er ook bijna niks hier in Heusden en omgeving... Ik zoek gewoon een leuke pony/paard waar ik uren mee kan knuffelen en als het mag rijden. Ik hou er gewoon van om met paarden te zijn. Zelfs van stalwerk ben ik niet vies... Maarja niemand die reageert
Poek schreef:Zekers!
Mocht je trouwens weer opzoek gaan naar een verzorg/bijrijdpony, dan weet ik nog wel een adresje. Het ligt net buiten [plaatsnaam] maar ik geloof dat het wel te doen is. Het gaat om het paard van vrienden van mijn ouders. Ik snap dat je nu helemaal nog niet opzoek bent, maar mocht je weer opzoek gaan stuur je maar een pb