Ik straks eerst kerstboodschappen doen, daarna ben ik oppas op me kleine broertje tot vanaaf 12 uur.. Ondertussen moet ik nog paarden doen ook..word broertje mee slepen dus..
Hoooow ik moet zó nodig naar de wc maar de badkamer is nog steeds bezet en ik heb geen zin om hélemaal naar beneden te lopen voor de andere wc (5 verdiepingen)
Zijn wel grote kamers ja Alleen soms wel vervelend met al die trappen, ik slaap op zolder, dus als ik 's ochtends voordat ik naar school ga iets ben vergeten op mn kamer, moet ik 6 trappen op, das minder leuk
idd Maar meestal zijn het de stomme dingen als mn sjaal of labello.. waar ik absolúút niet zonder kan dus ik moet dan wel naar boven.. *zucht* wat heb ik het zwaar.
Nee. Moet je lichtrijden zonder beugels en gewoon sit-ups doen Of zonder beugels en dan jezelf proberen licht te maken in t zadel.. Kost veel kracht en je voelt je buikspieren daarna wel goed
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-12-07 14:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben der weer.. vriendje was hier net,even goed gepraat..al hoewel ik nog steeds geen duidelijkheid heb..maar jaa.. krijg ik later sms van me ex-vriend ''te druk zeker met je visite'' Man hou me niet in de gaten grr..Zal me niks verbazen als die bokt.nl leest