Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ikkelies schreef:Nou het is meer dat ik nu opzoek ben naar een nieuw paardje. Mijn bijrijd paard is helaas verkocht.
Ik heb zelf nog nooit betaald voor een paard. Ik heb tot nu toe alleen maar paarden gereden voor en fokkerij en deze uitgebracht in de sport. Ik was dan ook de enigste die ze reed. Daar werden mijn wedstrijden en KNHS contributie zelfs betaald. Zelf betaalde ik de lessen en hielp het weekend mee met uitmesten van alle boxen ( 20 stuks).
Maar ja door verhuizing nu in den haag komen wonen en hier is het kenlijk heel gebruikelijk om een bijdrage te vragen. Ik was daar in eerste instantie nog al door verbaasd. Maar goed de stalling is hier ook 2x zo duur als in groningen/drente. Dus ik ben zeker bereid mee te betalen.
Maar was vooral erg benieuwd wat jullie als eigenaren belangrijker vinden. Of een grotere bijdrage of dat je bijrijder lessen neemt.
Maurice_Z schreef:Ik kom hier even terug binnen vallen
Heb nog geen vruchtbare zoektocht gehad en heb weer eens een nieuw zoekertje opgesteld:
Voor mijn 2 paardjes ben ik op zoek naar een verzorger die het ziet zitten om meerdere keren per week te komen rijden.
Mijn paardjes zijn heel braaf, maar hebben wel een gevorderde ruiter nodig.
Wat ik van jou verwacht:
- Dat je toch minstens 2 x per week kan komen rijden (niet alleen in het weekend, want op zaterdag rijd ik de paarden).
- Dat je met respect met mijn materiaal kan omgaan
- Dat je zelfstandig bent. Je zal er heus niet altijd alleen zijn, maar het kan wel voorvallen dat ik er eens niet bij ben.
- Dat je bereid bent om les te nemen. Iedere ruiter kan steeds nog bijleren, dus het is wel de bedoeling dat je hiervoor open staan. Je hoeft geen bijdrage te betalen, maar ik verwacht wel dat je lessen neemt.
- Minimum 16 jaar (liefst ouder dan 20, maar indien voldoende ervaring wil ik je wel een kans geven).
Wat krijg je:
- 2 paardjes waar je veel op kan leren
- Indien je op dit moment nog geen eigen paard zou kunnen hebben, kan je op een goedkope manier wel je hobby blijven oefenen.
- gebruik van de accomodatie (piste, mooie wandelwegen, materiaal)
De paarden blijven wel van mij en blijven ook staan. Daarom dat ik ze ook ter verzorging aanbied en niet als halve stal. Ik blijf dus de eigenaar, maar als er goede afspraken gemaakt worden, kan dit geen probleem zijn.
Lijkt dit je wat? Aarzel dan niet om mij een PB te sturen
wat vinden jullie ervan?
Mousaka schreef:Naskapower schreef:Denk ik dat er iemand enthousiast is, probeer ik een datum af te spreken en dan hoor je er ineens 5 dagen niks over.
Dit kan ook zijn omdat ze het moeten vragen aan de ouders of het kan