heb mn post aangepast
kmaakte een foutje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb mn post aangepast
kmaakte een foutje

eigenlijk te laag en toen ging ze ermee akoord omdat ze ervan af MOET)
en er zit een BIT, 2 Teugels bij en hij is nog is super verstelbaar ook!! 
Felies_xx schreef:Laten we gewoon vanaf het volgende topic mensen weigeren..
en als zij hier allis eerder is geweest..
Btw ben ik helemaal fan van de allerlekste vent op aarde; Captain Jack Sparrow (Johnny Depp)![]()
Miiessy schreef:doeiimelis
Ir: ben het helemaal met je eens, want hoe meer nieuwe mensen er komen hoemeer de hechte groep uitelkaar getrokke word
maar snap jullie ook wel.. vinden jullie het erg vervelend dat ik weer terug ben gekomen?? Irismacho schreef:Ik ben weg
Olympia schreef:Felies_xx schreef:Laten we gewoon vanaf het volgende topic mensen weigeren..
en als zij hier allis eerder is geweest..
Btw ben ik helemaal fan van de allerlekste vent op aarde; Captain Jack Sparrow (Johnny Depp)![]()
Het mag niet klaar!
Dus ik ga hier ook niet mee akkoord....
_Marinke_ schreef:Miiessy schreef:doeiimelis
Ir: ben het helemaal met je eens, want hoe meer nieuwe mensen er komen hoemeer de hechte groep uitelkaar getrokke word
idd. ik ben (nog) totaal niet hecht met jullie..maar snap jullie ook wel.. vinden jullie het erg vervelend dat ik weer terug ben gekomen??
of die komen gewoon niet meer opdagen
,.. en dat vinden we zonde,..

,, ja echt super! Ga het nog een keer met me ouders overleggen (willen nog wel is van gedachten veranderen, en dan zo snel mogelijk erheen om em te kijken evt. te kopen!
)