max66 schreef:had ooit een bijrijdpaard gevonden.
Moest een eigen bijdrage per maand betalen, prima, maar toen bleek dat ik een groot deel van het jaar niet zou kunnen rijden i.v.m. drachtigheid (eigenaar wilde dan niet dat het paard bereden werd een aantal maanden rondom het veulenen). Verder had de eigenaar met name in de wintermaanden veel last van (ik geloof) reuma en ze zocht dus vooral voor de wintermaanden iemand (alleen een buitenbak tot beschikking).
Ik wilde in die maanden dat ik niet zou kunnen rijden dan ook niet betalen, daar was eigenaar het niet mee eens en het bijrijden was dus al afgelopen voordat ik uberhaupt begonnen was...
Ik had ook het gevoel dat ik alleen zou kunnen komen als eigenaar zelf niet kon (door d'r ziekte). Hierdoor zou ik me op de 1 of andere manier toch gebruikt door hebben gevoeld, vooral omdat ik wel standaard iedere maand moest betalen.
Blijft toch lastig. Gelukkig heb ik al jaren een eigen paard. Ik zou geen bijrijder willen maar als ik er 1 "nodig" zou hebben dan zouden ze niks hoeven te betalen, omdat ik al blij zou zijn dat ze mijn paard rijden en aandacht geven (als ik dat zelf niet meer zou kunnen), vooropgesteld dat ze goed omgaan met mijn paard natuurlijk.
Woon jij toevallig omgeving Helmond/Deurne?