hip paardenspullen zijn allemaal zo duur ik wil echt leren laarzen.. of van die leren chaps.. maar volgens mij ziet dat er niet uit met van die rubberen jodpurhs
Ik heb ook leren chaps en leren jophurs, die waren echt niet duur. Maar ik wil graag de chaps van petrie/ariat, maar die zijn wel iets duurder, die vind ik wel netter Mag je ook gewoon op wedstrijd mee starten dus das handig voor mij!
Ik krijg een rammelende maag door jullie gepraat over eten Vanmiddag Loontje gepoetst, weer vlechtjes gemaakt en rustig buitenritje gemaakt. Hij hoestte weer behoorlijk.. Komt door het stof..
Daarna ff gevoerd en gemest.. En toen kwam Sharon met t kleine nichtje van JEssica Echt heel schattig
Later ging ze nog op Lonan rijden .. Echt schattig
zaterdag weer stage eigenlijk helemaal niet maar is niet zo erg, want hoef niet te mesten omdat het zaterdag is en het dan door de mensen zelf gedaan wordt
Laatst bijgewerkt door Annn op 28-06-07 17:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ga naar een Arabier & een shetje kijken, staan bij elkaar, en dus ook van dezelfde eigenaar. Hoop echt dat het iets is, maar vind 't toch maar spannend. Steeds spookt die vraag 'Wat als dit, wat als dat?' door mn hoofd. Duimen jullie beetje voor me?
Morgen moet ik trouwens mn rapport ophalen, om 11 uur. Ik móet gewoon overgaan dit keer! Maar ik denk wel dat ik 't ga redden, heb gedurende het hele schooljaar ongeveer een 7 gemiddeld gestaan, dus 't zou me wel verbazen als 't niet zo zou zijn. Oh, ik ben toch ook zo'n zenuwpees!
Hoeist trouwens hier met iedereen? Hoop beetje goed?
@ Anora: Dit jaar wordt het eerste jaar dat ik naar Sensation Black ga. Ik ga samen met mn vriend, maar ik maak me wel zorgen. Ik bedoel, de minimumleeftijd om daar binnen te komen is 18, en ik ben 17.. Mn vrienden zeggen dat ik me daar niet zo druk om moet maken, dat ik dr sowieso wel binnen ga komen, maar ik denk er toch anders over. Het is toch maar mooi even 60 euro voor zo'n kaartje, en als ik dan niet binnen mag.. Dat vind Ragna niet zo leuk!
Maar even to the point,
Ik hou van ontzettend veel soorten muziek. Hardstyle, hardcore, rock, metal, Enya-achtig, Marco Borsato-achtig, dance, trance, etc. Vanalles dus. Het ligt maar net aan m'n stemming wat ik luister, maar ik kan in principe naar ontzettend veel luisteren.