Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JastieHorse schreef:Voor een vergoeding is het wel te doen. Maar ik zie dit niet als verzorgster maar meer als stalhulp zoals Celien ook al zei. Het zijn behoorlijk wat klussen en ik zie nergens dat je op de paarden mag rijden.
tet70 schreef:Hangt van veel factoren af. In overleg met eventuele geïnteresseerden. Mijn ervaringen op andere stal was dat vergoeding niet altijd de boventoon voert. Heb hiervoor bijrijdsters gehad die eur 100 aan mij betaalden per maand. enige verschil dat er toen geen stalonderhoud gedaan hoefde te worden (en ze ook nog hun eigen lesgeld betaalden) en nu wel, wat heet.... paar drollen scheppen en stro bijgooien. Wekelijks uitmesten blijf ik zelf doen.
Ik wil nl persé niet iemand hebben die 't voor 't geld doet! Daarom, en ik blijf herhalen.... alles in overleg :)
myk_en_shant schreef:tet70 schreef:Hangt van veel factoren af. In overleg met eventuele geïnteresseerden. Mijn ervaringen op andere stal was dat vergoeding niet altijd de boventoon voert. Heb hiervoor bijrijdsters gehad die eur 100 aan mij betaalden per maand. enige verschil dat er toen geen stalonderhoud gedaan hoefde te worden (en ze ook nog hun eigen lesgeld betaalden) en nu wel, wat heet.... paar drollen scheppen en stro bijgooien. Wekelijks uitmesten blijf ik zelf doen.
Ik wil nl persé niet iemand hebben die 't voor 't geld doet! Daarom, en ik blijf herhalen.... alles in overleg :)
dit is ook enigszins waar ik op wil doelen, als je de waslijst aan taakjes ziet denk ik persoonlijk dat je beter af bent met een stalhulp en daarnaast nog iemand zoekt voor het bijrijden en die dan bijvoorbeeld een verplichting geeft om les te nemen.
de lijst aan taken zal een potentiële bijrijder afschrikken, dit is gewoon wat mijn ervaring is in het zoeken naar een bijrijder. voor klusjes willen ze betaald worden, voor het bijrijden voor nop.