Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chouchou schreef:Dat is echt afhankelijk van degene die zijn/haar paard ter lease aanbiedt. Zoals iets eerder in dit topic het verschil tussen leasen en bijrijden tegen een vergoeding ook al niet helemaal duidelijk bleek, blijft dit een subjectief begrip wat iedereen anders kan opvatten. Dit moet je dus afspreken met de eigenaar zelf
lolove schreef:Ik heb even een vraagje.. Ik heb geen ervaring met leasen, maar als je een paard fulltime least, moet je dan zelf stalling en alles regelen? Of blijft hij op de zelfde stal staan? En zijn dat dan de kosten voor de leaser of nog steeds voor de eigenaar zelf?
maatje987 schreef:ik ga vandaag ook weer naar finesse
er zijn ook wedstrijden op stal dus ik ga daar ook nog ff kijken denk ik
en ik moest van de eigenaresse de kast van finesse in de gaten houden want misschien ligt er een kadootje in voor mijn verjaardag op 11 juni want ze kon die dag niet komen
nathalie2000 schreef:dat is erg jammer... Mischien zijn er mensen die je kent met (verzorg) paarden die nog iemand kennen die een verzorger zoektNa een maand niet meer gereageerd te hebben, toch maar weer een kleine ''update''..
Had 3 maanden terug al een reactie dat ik kon komen verzorgen. Toen ik vroeg waar en wanneer, zei ze er later op terug te komen. Heb haar toen een maand later bericht, ze had het bericht geopend en niet gereageerd. Vorige maand had ze gezegd dat ze het druk had en me snel zou terugberichten als het rustig was. Nope, na ruim een maand nog steeds geen bericht. Ga er nu ook niet meer achteraan, ben er wel klaar mee en ik heb ook zo'n vermoeden dat het niet meer klopt..
Voor mij nog geen verzorgpony dus, hoe veel advertenties ik ook plaats. Al langs wat huizen geweest en brief in de brievenbus gestopt, geen succes. Mensen hadden niet eens zin om uberhaupt terug te reageren..
Misschien binnenkort tijdens het hardlopen nog eventjes langs gaan, maar heb er geen vertrouwen meer in, ook al hoor ik de moed niet op te geven..