Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chelle_dora schreef:er staat verder ook niks bij... Maar als het echt een luxe stal zou zijn met veel mogelijkheden snap ik het welAfhankelijk van de faciliteiten, wat je moet doen aan klusjes e.d en het paard/eventuele vrijheden (buitenrijden ofzo) vind ik het wel prijzig maar niet vreemd. Zeker met een luxe stalling zijn de stalprijzen erg hoog. Dat het de stalkosten zijn van die dagen... Tja... Je rijdt toch ook die dagen? Ik als eigenaar zijnde vind dat toch zo'n dooddoener... 'Ja dt zijn gewoon stalkosten van die dagen'... Als je alle onderhoudskosten gaat berekenen die een paard met zich meebrengt, en de kwaliteit vn de hobby (fijne stal, goed onderhouden rijbanen) mag je in je handjes knijpen als je op een fijn paard mag rijden voor de stalkosten van die dagen...
Maar goed, ik vind de stelling heel eenzijdig belicht want we lezen enkel 100 euro voor 8x in de maand rijden. Dus geen informatie over of je wel of gewn klusjes moet doen of wat dan ook. Voor een wei met schuilstal zonder rijbak waar je de wei moet mesten vind ik het veel... Voor een goed onderhouden stal zonder enkele zorgen te hoeven dragen voor het paard vind ik het dus redelijk normaal.
chelle_dora schreef:Is het dan niet slim om dat eerst te vragen voor gelijk te stellen dat je dat best wel veel vindt en 'de stalkosten van die dagen betaalt'? De wereld is klein en t zou zonde zijn als je een bijrijdpaard misloopt omdat de eigenaar dit leest op bokt.
Yezzi schreef:Met een leasepony moet je ook gewoon 'normaal rijden', op de manier van de eigenaar. En dat een eigenaar niet echt oplet of je goed voor zijn pony zorgt als je hem least klopt echt niet...