Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eindelijk weer op winoontje gereden
Zooo die was lekker aant klóte int begint
daar werd je niet vrolijk van
naja na een paar rondjes onwijs hard draven werd ze wel moe en werd ze eindelijk weer braaf
Ging egt vet goed
Hoop dat het 8 Juli op de wedstrijd ook goed gaat

Volgens mij is die reclame al best oud

dobbel schreef:De manier van rijden van anky en de rest mag je dan niet aanstaan, maar heb je het zelf gezien, ik niet ik kan er dus niet over oordelen, maar zeggen dat anky niet kan rijden dat gaat niet op, ze kan goed rijden,
zeggen de manier waarop ze rijd is niet mijn manier walla dat mag, maar rijden dat kan ze,
en daar kunnen wij allemaal wat van leren,
Waarom mag je paardje die oeffeningen niet doen dan, en kan je het zelf ook niet, kijk dat bedoel ik.
Je kan je waarschijnlijk heel goed redden op basis (B) novo dat is prima, maar ik versta dus iets anders onder (goed) rijden,
en helaas kan ik ook een boel nog niet,
ik heb vorig jaar een Z paard gereden, ik kan je vertellen de eerste keer dat je daar op rijd voel je je net een beginner en kom je er achter dat je toch wel veel moet leren, wat bij dus ook gebeurt is, ik heb er een boel van geleerd.

dobbel schreef:Kijk als je het op die manier brengt is het gelijk heel anders als wanneer je zegt ik kan goed rijden,
al zou ik dat dus nooit van mezelf zeggen.

Toen was het cros cros, schrik, schrik maar laterna ook weer beter/goed.

Ik hoop dat je geslaagd bent!!
.. maar ik dwing
Je ziet toch ook een beetje dat de teugels nu niet echt 

(typ de laaste tijd nogal veel zie ik...)