dobbel schreef:De manier van rijden van anky en de rest mag je dan niet aanstaan, maar heb je het zelf gezien, ik niet ik kan er dus niet over oordelen, maar zeggen dat anky niet kan rijden dat gaat niet op, ze kan goed rijden,
zeggen de manier waarop ze rijd is niet mijn manier walla dat mag, maar rijden dat kan ze,
en daar kunnen wij allemaal wat van leren,
Waarom mag je paardje die oeffeningen niet doen dan, en kan je het zelf ook niet, kijk dat bedoel ik.
Je kan je waarschijnlijk heel goed redden op basis (B) novo dat is prima, maar ik versta dus iets anders onder (goed) rijden,
en helaas kan ik ook een boel nog niet,
ik heb vorig jaar een Z paard gereden, ik kan je vertellen de eerste keer dat je daar op rijd voel je je net een beginner en kom je er achter dat je toch wel veel moet leren, wat bij dus ook gebeurt is, ik heb er een boel van geleerd.
Ja ik heb Anky zelf een keer zien rijden, ik zeg toch ook niet dat ze niet kan rijden? Ik zeg dat ik niet kapot van der ben, qua rijden. (En daarmee bedoel ik dat ik haar niet heel goed vind rijden, maar dat betekend niet direct dat ze dan slecht rijd.) Dus idd de manier waarop ze rijd is niet mijn manier. 
Van iedereen kan je elke dag nog leren, al zijn het beginners.
Omdat ze iets aan der benen heeft. Van kreupelheids gedoe enz. En dierenartsten dachten dat ze nooit meer gereden zou kunnen worden. Maar het is toch nog goedgekomen. Ofja, helemaal goed zal het nooit meer worden. Maar ze mag nu eigenlijk lichte arbeid doen en met zo'n oefeningen heeft ze meer kans om weer echt kreupel te worden. (overbelasten en ook écht echt kreupel(verdraaien) ofzoiets zoals ze laatst had.)
Maar ook al zou ze dat wel mogen, dan zijn we er evengoed nog niet klaar voor.
Haha ja dat kan ik geloven ja, fijn dat je er veel van geleerd hebt 
Maar dan zal ik het zo zeggen: Ik vind mezelf goed rijden voor het nivo wat ik rijd.
dobbel schreef:Kijk als je het op die manier brengt is het gelijk heel anders als wanneer je zegt ik kan goed rijden,
al zou ik dat dus nooit van mezelf zeggen.
Ik zeg dat ikzelf vind dat ik goed kan rijden. Eigen mening, die ook gevraagd word.
Ik lees nog bij.. eerst foto's
Rijden ging gisteren fijn met Nike! Had met halster en touw gereden, ongeveer 20 min. Heeft ze zo goed als de hele tijd voorwaarts/neerwaarts gelopen voor een groot deel uit derzelf 
Vandaag rijden ging op het begin niet zo goed, was ze aan het klieren en laterna beter, tot de boskabouters verschenen
Toen was het cros cros, schrik, schrik maar laterna ook weer beter/goed.
Met Mariska buiteritje gemaakt, vond ze helemaal geweldig!