Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:34

Het is en blijft een moeilijk proces om de juiste te vinden.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:45

Succes....ik zie vooral op tegen alle niet matchende reacties.
Zoals hier eerder al vernoemd werd, niet lezen vd eisen/advertentie.
Ik heb nog twee hele leuke grote pony's, echter heb ik zelf te weinig tijd om die er fulltime ook nog bij te verzorgen. We hebben er 8 in totaal.
Dus wordt of een leuke verzorger of toch verkopen.
Dilemma....zie wel hoe het loopt, wil niet afhankelijk zijn van een verzorger. Dat frustreert teveel!

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:55

Anke schreef:
Succes....ik zie vooral op tegen alle niet matchende reacties.
Zoals hier eerder al vernoemd werd, niet lezen vd eisen/advertentie.
Ik heb nog twee hele leuke grote pony's, echter heb ik zelf te weinig tijd om die er fulltime ook nog bij te verzorgen. We hebben er 8 in totaal.
Dus wordt of een leuke verzorger of toch verkopen.
Dilemma....zie wel hoe het loopt, wil niet afhankelijk zijn van een verzorger. Dat frustreert teveel!

Die reacties frustreren idd erg, ben ook weleens uitgevallen tegen zo'n persoon.
En yes dat luchtte flink op, hahahaha.

Ach ja de meeste zijn vaak zo wanhopig, dat ze het toch even proberen.
Kwa leeftijd kijk ik echt niet op een paar maandjes na. Maar kwa ervaring ga ik echt niet op schipperen, m'n paarden hebben op zich al wat te lijden onder de minder gevorderde lesklanten, dusss de bijrijders moeten zeker meer kunnen dan een paard een rondje de bak door kunnen hobbelen.

Lianne86

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 23:39

Het is gewoon de "niet geschoten altijd mis", zolang ze geen 11 zijn en zeggen dat je niet meer op je eigen paard mag rijden omdat zij hem voor zichzelf wil... Vind ik alles beschaafd :') (Mijn normen en waarden moesten kennelijk bijgesteld worden naar "de jeugd van tegenwoordig" :'))

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 00:02

Ik zit hier met een shet die graag weer onder de man/vrouw aan het werk wil. Geen bijdrage,mesten en voeren word gedaan en gewoon 0,0 reactie :?

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 00:10

Tja ik merkte ook toen ik iemand zocht voor onze onbeleerde shetjes. Geen enkele reacties..
Later via via twee meiden gevonden, waar van nog één steeds verzorgd en de andere gestopt is, maar gelukkig heeft een lesklant dat gat weer opgevuld.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 00:13

De shet die ik aanbied is een oude rot van 21,maar nog steeds een goede conditie en superbraaf.Kleine kinderen kunnen er zo op weg rijden. Maar geen interesse in.

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 00:15

Jammer is dat zeg.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 00:23

Of het bereikt de juiste personen niet. Denk dat mond-op-mond-reclame de beste is (dus via via, van horen zeggen)
Denk dat ik hier bij de vereniging maar eens een balletje opgooi, wie weet zit daar wel een gemotiveerde meid bij.
Vaak een vriendin of klasgenootje van iemand die zelf bij de club rijdt met een eigen pony/paard.
Een advertentie daar komt vanalles op af. Ook kinderen die je denken te kennen en denken te weten hoe je bent etc. Belachelijk gewoon.
Daar heb ik eigenlijk geen zin in.....maar je kunt idd ook een heel leuk iemand ontmoeten, die met liefde en plezier de dieren verzorgt
en die gezellig mee kan gaan rijden en/of mennen. Dat is dan weer de moeite waard om een poging te doen!

Erin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 08:36

Lous schreef:
De shet die ik aanbied is een oude rot van 21,maar nog steeds een goede conditie en superbraaf.Kleine kinderen kunnen er zo op weg rijden. Maar geen interesse in.

Ik denk, dat je op Bokt misschien niet de goede doelgroep bereikt, omdat op een shet meestal alleen jonge kinderen kunnen rijden en er daar niet zo veel van de vinden zijn op Bokt ;)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 09:19

Het plaatsen van een advertentie op marktplaats is trouwens ook een drama geworden zeg! En het zoeken naar bijrijders/verzorgers ook.

Ik blijf steeds stiekem kijken of ik wat tegen kom wat zou passen, maar er staat ook niet veel tussen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 15:48

Klopt, ik heb nu nog niets op marktplaats gezet omdat het onoverzichtelijk is. Ik heb wel weer een leuke reactie gehad: iemand die denkt dat ik wel even meega naar wedstrijden. Eh, dan kan ik zelf wel weer gaan starten immers. Want daar heb ik juist geen tijd voor ;) Kortom, nog niemand gevonden. 2 die ik evt. uitnodig.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:18

Marktplaats is echt verschrikkelijk geworden, ze doen daar veel te moeilijk

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:27

Sinds marktplaats overgenomen is door eBay is het een verschrikking geworden, gratis adverteren is er haast niet meer bij.
Hoe je moet plaatsen is zeer onduidelijk geworden.
Marktplaats gebruik ik ook niet echt meer, gebruik nu facebook en boktmarkt.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 20:52

Erin_xx schreef:
Lous schreef:

Ik denk, dat je op Bokt misschien niet de goede doelgroep bereikt, omdat op een shet meestal alleen jonge kinderen kunnen rijden en er daar niet zo veel van de vinden zijn op Bokt ;)

Mama's met kinderen zitten hier wel.En vast ook wel 12,13 en 14 jarigen die erop passen.Daarnaast heb ik ook advertenties geplaatst op Marktplaats,Marktnet,Facebook en hangt er een advertentie in de plaatselijke supermarkt.

esmespitfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 23:31

Ik vind marktplaats ook waardeloos geworden. Nu moet je het via diensten gaan doen maar zodra je dat doet moet je een bedrag in vullen ik heb het maar gewoon bij paarden en overige toebehoren gezet.

Inmiddels 3 reacties gehad die wel positief lijken.

15 jarige via bokt wacht nog even met kijken ivm gezondheidsredenen maar moet met het openbaar vervoer komen.

19 jarige via marktplaats zij heeft vroeger op de stal gereden en kreeg een super net mailtje. Woont vlakbij de stal

En nog een
20 jarige via bokt. Woont ook redelijk vlakbij de stal. Met ervaring van eigen paard.

Word even een keuze maken :) dat is nog best lastig.

Voor je shet zou je hier op bokt toch wel moeten slagen. Ouder zusje of moeder zit hier vaak op bokt.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 08:15

Kreeg net een reactie van een 12-jarige. Eh ja, op een paard van 1.72, nee, dat doen we niet.

myk_en_shant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 08:31

Hahahaha, het is vakantietijd, dus de pennymeisjes zijn weet actief.

Mousaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 15:33

germie schreef:
Kreeg net een reactie van een 12-jarige. Eh ja, op een paard van 1.72, nee, dat doen we niet.

Maare ik ben bijv. 13 en 1.75 zou je mij dan wel laten komen?
En waarvoor zou een meisje van 12 dit niet kunnen?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 15:39

Mousaka: Vaak hebben 12/13 jarige meisjes niet echt de kunde om een groot paard van 1.72 te kunnen rijden. Ik ben zelf ook 1.68 ofzo, maar die van mij van krap 1.60 of een groot paard maakt echt bizar veel verschil :j

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:43

Wat vinden jullie ervan als iemand zegt dat hij bereid is te lessen, mits je dan geen bijdrage vraagt én het klikt met de instructeur/trice?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:45

Ligt aan het persoon. Bij jongere meiden (16-18)vind ik het jn principe prima, gezien zij vaak minder te besteden hebben, hoe raar dat ook eigenlijk klinkt :=

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:47

Ouders betalen op die leeftijd vaak ook nog wel eea toch?

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:48

Niet altijd hoor :j tenminste bij mij wel, maar ken ook meisjes die alles zelf moeten betalen, zelfs de wekelijkse paardrijlessen bij de manege :j

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:50

Ok. Ja, het zal overal anders zijn. Ik moest ook alles zelf betalen, maar op de een of andere manier zorgde mijn moeder er wel voor dat ik net genoeg zakgeld kreeg om alles te kunnen betalen. :+