Li, ziet er netjes uit die foto's..Ik vind hem niet iel eerlijk gezegd, het is net wat Li zegt, hij moet gewoon wat meer spier krijgen en dan komt het wel goed
Vanaf volgende week gaat hij ook echt aan het werk gezet worden ... Nu was het nog allemaal een beetje basis enzo, maar straks wordt het werken voor hem
Ik werd van de week gebelt of ik intresse had om een New forest terijden.. Kom ik aan het einde van het gesprek er achter dat die pony van een goede vriendin van mij is. Ja dan word het een ander verhaal, dan doe ik het dus niet. Het is haar verzorgpony daar ga ik me niet in mengen. Bovendien heb ik ook geen tijd eigenlijk
Noodsprong, hij maakte een weigerbeweging waardoor ik terug in het zadel schoot, toen sprong hij ineens toch, om hem niet tegen zitten gooide ik mijn armen naar voren en dan krijg je dit charmante beeld Noodsprong Check mijn instructrice erbij staan. Uitgalopperen.
Macho was stront irritant heeft bijna de hele les geweigerd en gebokt. Kreeg ook veel commentaar vanaf de zijlaan waar een 9 jarig meisje vond dat ik me uitsloofte. Ik pardon, wil jij er anders even op?
Leuke fotos Room. vind het in-uitje niet te dicht op elkaar staan hoor.. Zo heb ik ze ook vaak gesprongen ..
Gisteraaf les ging voor geen meter. Hij wilde rechts maar niet inbuigen en loslaten.. Ging elke keer aan de kletter.. Met springen al helemaal.. Cavalettis springen.. 1e nog rustig, 2e erlangs (en daar ging Iris bijna, fijn boomloos ).. En daarna kop omhoog KEIHARD over die dingen heen.. Hij was echt niet meer te houden.. Bij de andere sprongen,. waarbij we met krappe wendingen moesten rijden, was ie IETS rustiger.. Mr nog steeds crossen..
Zo ff naar de bakker .. En begin van de middag/ eind van de ochtend naar Loon
Liza bedoel je Veer En bij een in-uitje is het de bedoeling dat er geen galopsprong tussen zit hoor, maar deze staat gewoon niet zo lekker heb ik het idee, aangezien ze er nogal dicht onder komt, misschien dat als die hindernis hoger staat, hij wel beter springt.
Het in-uitje staat goedzo, maar het is omdat Macho er altijd in een razend tempo overheen dendert. Vandaar al die noodsprongen enz, het ging niet zo lekker
Ik weet trouwens niet of ik het al gezegt had maar.. Mijn instructrice vroeg ze iets voor mij moest regelen op een springstal, omdat ze er wel toekomst in zag. Ik twijfel nog steeds! Ik denk dat ik beter kan gaan studeren...