Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ier schreef:Ik zou pas gaan straffen als je zeker weet dat er niets mis is.
Als hij eerst nooit draaide en nu ineens wel.
Dan heb je ook een kans dat er iets fout is.
En dan ga je m straffen omdat ie niet stil staat, terwijl die misschien wel pijn heeft..
Pattypaard schreef:En anders word je even hardhandig door je moeder van je stoel getrokken omdat je schoenen moet gaan opruimen die je vader vanuit de garage naar buiten gegooit heeft terwijl ze dus in de garage moeten liggenleuk...
Jen_2oo6 schreef:Bij de een werkt het maar bij de ander niet en toch vind ik het geen goede manier maarja eigen mening toch..
__Artje__ schreef:Pattypaard schreef:En anders word je even hardhandig door je moeder van je stoel getrokken omdat je schoenen moet gaan opruimen die je vader vanuit de garage naar buiten gegooit heeft terwijl ze dus in de garage moeten liggenleuk...
Gezellig
Pattypaard schreef:Jen_2oo6 schreef:Bij de een werkt het maar bij de ander niet en toch vind ik het geen goede manier maarja eigen mening toch..
Ja dat zeker, eigen mening. Maar dan moet je die eigen mening wel op de goede manier zeggen.
Sorry dat dit misschien zo stom overkomt
Maar als jij zegt; Neem maar van mij aan straffen helpt niet enz.
Dan is het zo dat jij zegt dat dat nooit helpt (bij dit soort dingen)
En niet dat jij het niet de beste/juiste manier vind.
En daarom reageer ik er ook zo op. Dus niet dat jij dit niet mag vinden ofzo.![]()
Ier dat zowiezow ja
__Artje__ schreef:Ff douchen en mn broertje slopen![]()
Tot straks!