ik ben er ook weer ik heb onder ook geen eurosport, irriteer ik me echt aan... word ik vandaag wakker, met dikke ogen, en linksboven me linkeroog een dikke muggenbult nou ga ik net naar de voetbalwedstrijd van een leuke jongen kijken lekker voor schut dus
zonnebril op als het je niet staat en er is geen zon haha nee ik overleef het wel denk ik, het is nog net niet dat me oog er dicht van zit maar ik voel em wel zitten ik overleef het wel ik heb al 3 dagen dikke ogen gister was et zo erg dat iedereen dacht dat ik had gehuild
Ja maar kopen Ben altijd moeilijk met kleren En ik vind replay broeken heel leuk enzo (ook only) maar me moeder vind dat best wel duur ik heb nu in me kast.. Cars (paar broeken) 1 replay broek ,, en only broeken .. Wij zijn helaas niet zo rijk
idd. wij zijn ook niet zo rijk, maar ik vind broeken meestal wel lekker zitten koop niet echt vaak merkkleding van dat dure ik ga altijd bij cool cat enz vind ik leukere kleren.
@minthe ; mijn broeken zijn meestal ook zo duur hoor
Laatst bijgewerkt door Rafaela op 26-08-06 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt
jup ook en nog zon andere winkel maar dat ben ik effe vergeten hoe die heeet wij hebben ook nog een leuk klein winkeltje dat life style heet, is ook heel leuk en niet duur.
haha ik heb soms ook geen broek meer, ik heb ongeveer 5 of 6 broeken en that's it, en als ik dan mensen zie met 50 verschillende broeken en/of rokjes