oohjaah dat kan ik nog doen vandaag me strafwerk maken voortaan toch maar effe huiswerk bij wiskunde maken hebben jullie eigenlijk altijd veel huiswerk ?
inderdaad ik heb ook niet echt veel hw. aleen bij economie moeten we alle opgaven door elkaar maken en de stukken tekst ertussen steeds samenvatten plus dat we 2 verschilende leraren voor economie hebben, waardoor we dus met 2 hoofdstukken tegelijk bezig zijn. snappen julie het nog ? mja, de examens meot ik ook maar eens heeeel goed voor leren. 30 oktober begint mijn eerste toetsweek weer dus dat word veel leren
heb helemaal geen hw rijden was echt super we gingen naar buiten, moest ik voorp.. wist de weg niet, maarja eerst liep die beetje sloom, dus kreeg ik ff een zweepje erbij, zodat k ff wat bij kon tikken, en toen ging het regenen.. dus allepaden waren nat.. maar wij gingen toch nog naar het cross veld toen moest er ff een ander voorop, omdat mijne niet hard gaat als die voorop gaat en toen durfde die niet, hele tijd achteruit enzo toen ging die uiteindelijk en we gingen haarrrddd was echt leuk alleen de modder spatte omhoog, allemaal op me broerk en gezicht
hier is het nu oko wel droog.. t regende ook niet echt hard hoor maar heb liever droog CHOCOLADETAART MORGEN OP MIJN VERJAARDDAAAGGGG morgen vier ik mn verjaardag was 5 juli jarig vier het samen met mn broer