Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 10:21

Je bedoelde heen en terug dan?

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:24

Volgens mij wel staat in Totaal

Ik krijg vandaag te horen of ik mag verzorgen. Hoop op goed nieuws, lijkt me namelijk heel leuk. Maar wil me niet erg gaan verheugen. Dan baal ik namelijk nog meer dan als ik nu denk van word het toch niet, zijn zoveel mensne die geregeerd haden en meerdere die langs kwamen, dan dat ik zou doen als dat ik denk van jaa ik ga het worden en dan lekker buiten rijden van de zomer

Maarja hoop eigenlijk toch wel op een goed telefoontje :D. Ben al van af 7 uur wakker (had een buiten ritje) dus de dag duurt heeel lang.
En heb maar 3 uur geslapen vanacht maar durf nu niet op me bed te gaan liggen. Bang dat ik inslaap val en telefoontje mis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:27

Spannend! Cola doet wonderen als je wakker wilt blijven. :)

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:27

Spannend zeg! Moet wel superleuk zijn als ze ze zo voor het uitkiezen heeft! :D

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:33

Jaa ik weet het maar lust geen cola of coffie :P gaan wel hardlopen ofzo blijf ik ook wakker van.

PenP2014. Ik vond het ook echt heel leuk metkennismaken. Zag me zelf er gelijk al verzorgen en rijden.
Er is hier in de randstad nog minder aan bod van eigenaren dan ergens anders. Dus als je iets op marktplaats zet krijg je gelijk veel reacties. Zelfs op dingen zonder foto of onduidelijke tekst.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:36

Leuk!! Misschien zelf bellen? Doet het bij sollicitaties ook altijd goed toch? :+ nou ik duim met je mee hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:37

Zelf bellen zou ik niet doen, veel te opdringerig!

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:39

Dat is maar net hoe iemand het opvat. Kan ook juist extra intresse zijn ;)

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:42

Ik had gister iemand voor mijn paard en heb ook tegen haar gezegd denk er maar even overna. Kreeg toen ook een bericht dat ze heel enthousiast was en het helemaal zag zitten. Dat vond ik alleen maar leuk dat ze nog wat liet horen. Als eigenaar is het ook "graag of niet" :D

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:46

Jaa vind ik ook te opdringerig + ik ben echt bang voor bellen (laat mij maar mailen, of face to face iets zeggen allemaal goed. Maar iemand bellen zit mijn hart in mijn keel). Ik wacht wel gewoon braaf tot ze belt (sorry als het toch met een d is kom er echt even niet uit)
Ik weet dat ze zoiezo niet sochtens zal bellen, maar dat is al over. Als ik vandaag niks hoor stuur ik morgen wel een SMS.

Is aan de ene kant wel waar laat wel je entioshasme zien maar ben zo bang dat im op verkeerd tijdstip bel. En vooral omdst we afgesproken hadden dat zij belde zaterdag middagg. .

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:47

Ja als je duidelijk hebt afgesproken dat zei je belt kan je beter afwachten :) evt nog een sms sturen met dat je het echt heel leuk vond. Maar je moet niks natuurlijk :D

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:50

Denk dat ik daarvoor te laat ben. Ben maandag al wezen kijken. Is het dan niet raar om nu nog een sms te sturen met dat ik het heel leuk vond.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 12:53

Nee waarom? Teken dat je nog steeds intresse hebt ipv het alweer vergeten bent :+ . Maar zo zou ik het zien hoor! Ik zou gewoon iets sturen van dat je even wilt laten weten na een paar nachtjes hebben geslapen nog steeds erg veel intresse hebt en de pony heel leuk vind.

juist omdat er meerdere zijn langsgeweest. Ik zou dan gaan voor degene die mijn paard het leukst vind. (En die ik t leukste voor paard vind natuurlijk maar ik vind enthousiasme ook leuk)

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 14:50

Beter laat dan nooit...enthousiasme en betrokkenheid is iets anders dan opdringerig zijn.
Smsje dat je het erg leuk had gevonden en je vol spanning wacht op een berichtje....prima toch?!

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 14:54

Nog niks gehoord. Gaat steeds meer kriebelen om toch een smsje te sturen. Maar is zo niet mijzelf. Zou het zelf namelijk als vervelend opvatten als meerdere mogelijke bijrijders smsjes gaan sturen over hoe enthousiast ze zijn. Mmm twijfels...

Zoals jullie het zeggen is het leuk jaa maar ben bang dat ze het niet zo opvat. Al leek ze heel vrolijk. Kan niet zo goed mensen inschatten

koos2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 14:55

foutje

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 15:57

kosseh schreef:
Jaa vind ik ook te opdringerig + ik ben echt bang voor bellen (laat mij maar mailen, of face to face iets zeggen allemaal goed. Maar iemand bellen zit mijn hart in mijn keel). Ik wacht wel gewoon braaf tot ze belt (sorry als het toch met een d is kom er echt even niet uit)
Ik weet dat ze zoiezo niet sochtens zal bellen, maar dat is al over. Als ik vandaag niks hoor stuur ik morgen wel een SMS.

Is aan de ene kant wel waar laat wel je entioshasme zien maar ben zo bang dat im op verkeerd tijdstip bel. En vooral omdst we afgesproken hadden dat zij belde zaterdag middagg. .

Ligt erg ook aan de toon waarop je het zegt. Voor zover toon mogenlijk is via sms dan. Er is een verschil tussen zegmaar zeuren en gewoon je intresse tonen :) ik zou maar zo denken. Je hebt niks te verliezen toch?

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 16:23

Nee eigenlijk niks te verliezen inderdaad. Heb nu mog steeds niks gehoord. Zo maar is met huis telefoo n naam mobiel bellen. Kijken of de verbinding er is. Soms doet Internet het wel maar normaal sms en bellen niet.

Edit: die doet het wel. Dus daar ligt het niet aan. Mijn ouders zeggen nu ook bel maar gewoon. Maar iets houd me tegen om dat te doen. Bang om afgewezen te worden denk ik..

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 16:32

Hup hup je kan het *\%/* *\o/* *\%/* Slecht of goed nieuws dan weet je het maar! helpt het al? :D

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 16:48

Jaa dat waar. Whaa waarom vind ik bellen nou zo eng :(.
Als ik om 5 uur nog niks heb gehoord dan ga ik bellen.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 16:55

hoi.

mag ik me melden?
ik ben veronique en ik ben ook op zoek naar een vz pony en ga binnenkort een advertentie maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 17:01

Prima, maar dit topic is niet bedoeld om in te gaan kletsen. ;)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 17:02

Yezzi schreef:
Prima, maar dit topic is niet bedoeld om in te gaan kletsen. ;)

is goed ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 17:05

Ga je nu bellen kosseh?

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-14 17:13

Ik heb net gesms. Sorry te bang dat ik niet uit me worden kom waardoor het heel raar klinkt.
(Best erg 18 jaar en durf niet te bellen)

Heb gevraagd of ze de keus al had gemaakt en dat ik zeer benieuwd was.