Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ben al van af 7 uur wakker (had een buiten ritje) dus de dag duurt heeel lang.
gaan wel hardlopen ofzo blijf ik ook wakker van.
nou ik duim met je mee hoor!
evt nog een sms sturen met dat je het echt heel leuk vond. Maar je moet niks natuurlijk
. Maar zo zou ik het zien hoor! Ik zou gewoon iets sturen van dat je even wilt laten weten na een paar nachtjes hebben geslapen nog steeds erg veel intresse hebt en de pony heel leuk vind.kosseh schreef:Jaa vind ik ook te opdringerig + ik ben echt bang voor bellen (laat mij maar mailen, of face to face iets zeggen allemaal goed. Maar iemand bellen zit mijn hart in mijn keel). Ik wacht wel gewoon braaf tot ze belt (sorry als het toch met een d is kom er echt even niet uit)
Ik weet dat ze zoiezo niet sochtens zal bellen, maar dat is al over. Als ik vandaag niks hoor stuur ik morgen wel een SMS.
Is aan de ene kant wel waar laat wel je entioshasme zien maar ben zo bang dat im op verkeerd tijdstip bel. En vooral omdst we afgesproken hadden dat zij belde zaterdag middagg. .
ik zou maar zo denken. Je hebt niks te verliezen toch?
Slecht of goed nieuws dan weet je het maar! helpt het al?
.