Mijn zoektocht begint weer opnieuw!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sorriso schreef:Lolacabana schreef:Ik had een bijrijdster gevonden, maar kreeg vanochtend (na 5 dagen al!!!!) een mail dat ze liever gaat tennissen.
Mijn zoektocht begint weer opnieuw!
Klein verschil ook, tennis of paardrijden.
Miss_Malfoy schreef:Ik ga inderdaad ook niet betalen hoor. Niet arrogant bedoelt, maar ik help echt in de training en op stal, dan zou ik eerder zelf betaald moeten krijgen.
Als het nu een onervaren ruiter is die in feite het niveau van je paard omlaaghaalt en niets toevoegt, ja dan snap ik het.
Sorriso schreef:Miss_Malfoy schreef:Ik ga inderdaad ook niet betalen hoor. Niet arrogant bedoelt, maar ik help echt in de training en op stal, dan zou ik eerder zelf betaald moeten krijgen.
Als het nu een onervaren ruiter is die in feite het niveau van je paard omlaaghaalt en niets toevoegt, ja dan snap ik het.
Beetje kort door de bocht. Ik vind dat je een behoorlijk knappe ruiter moet zijn om betaald te krijgen om een paard te trainen.
Daarbij mag je gebruik maken van het paard, de faciliteiten, alle spullen die bij het paard horen. Nee, ik vind het niet raar dat er een bijdrage voor gevraagd wordt.
Natuurlijk is het fijn als het gratis is, maar bijbetalen zou ik nooit doen aan een bijrijder. Ik zou het als een gunst zien die ik verleen om mijn paard 'uit te lenen' aan een ander.