Ik val weer even binnen, merk dat het owv mijn gezondheid toch steeds zwaarder begint te worden en zit weer te denken of ik mijn pony('s) een plezier zou doen met een bijrijder.
Hoe ik het nu zie zou ik dan, indien het klikt, mijn "beste" pony afgeven. Klinkt een beetje raar, maar dus degene waar je het meeste mee kan. Ik heb het idee dat hij veel aandacht/beweging/afwisseling enzo nodig heeft en ik kan het momenteel niet. Vrijdag ben ik gaan rijden en vandaag nog steeds pijn, terwijl het niet zo'n gekke rit is geweest. Wel 1 schrikmoment en dat was er teveel aan.. en ja, dat kan gebeuren natuurlijk.
Doordat ik daar zoveel energie in steek verwaarloos ik naar mijn idee de andere dus zou ik mijzelf daar op willen toeleggen en dan dus een bijrijder voor pony 1. Eventueel zou ik er dan wel een vergoeding voor willen vragen. Niet omdat het moet maar het is altijd handig natuurlijk

Zijn er nog mensen die dit gedaan hebben? Voor hun beste paard een verzorger en dan zelf tijd steken in het kneusje? Krijg je dan geen spijt dat je niks kan met je goede paard? Of zeg je alsnog van "nu heb ik zin in een bosritje/rijden/springen dus we doen dat gewoon".
Ik weet niet goed hoe ik dat moet aanpakken?