Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Jets schreef:Hoi hoi, ik meld me ook even haha. Ik kon eerst zelf geen verzorgpaardje vinden, maar inmiddels heb ik er nu twee, ben er superblij meeDe eigenaar heeft ze voor de fok en heeft nu in totaal 6 paarden en 2 veulens.. Iedereen heeft bij ons gewoon haar eigen paardje die je verzorgd wanneer je wil en verder krijg je twee vaste dagen die je moet komen mesten..
Nu hebbben we al meerdere keren een advertentie gehad op marktplaats omdat we toch wel mensen tekort komen, maar de reacties vallen tegen. Er staat vanaf 15 jaar, maar toch reageren er vooral jongere kinderen. Omdat er rekening gehouden moet worden met de dracht, kan er niet het hele jaar door gereden worden.. En dan haken de meesten ook af.. Volgens mij zijn er in Zwolle alleen maar mensen die echt alleen willen rijden.. Of ze willen graag wedstrijden etc. doen, maar de paarden mogen helaas niet van het terrein af. Nu moet ik eerlijk bekennen dat de eigenaar er nou zelf ook niet echt veel moeite voor doet. Hij laat de paarden niet inrijden en koopt geen nieuwe spullen, dit moeten we allemaal zelf doen of het inrijden zelf door iemand laten doen. Op zich krijgen we wel erg veel vrijheid, maar volgens mij is het punt echt het rijden.
Ik ben nu op zoek naar iemand die een van de paardjes samen met mij wil verzorgen, omdat het meisje waar ik haar eerst samen mee deed gestopt is, maar heb eigenlijk nog maar twee reacties gehad.. Dit is de advertentie: http://diensten-vakmensen.marktplaats.n ... ousPage=lr
Misschien dat jullie tips hebben oid? Naar mijn idee is het best een leuke advertentie, maar ik weet niet wat anderen ervan vinden..
Eileen_ schreef:Jets schreef:Hoi hoi, ik meld me ook even haha. Ik kon eerst zelf geen verzorgpaardje vinden, maar inmiddels heb ik er nu twee, ben er superblij meeDe eigenaar heeft ze voor de fok en heeft nu in totaal 6 paarden en 2 veulens.. Iedereen heeft bij ons gewoon haar eigen paardje die je verzorgd wanneer je wil en verder krijg je twee vaste dagen die je moet komen mesten..
Nu hebbben we al meerdere keren een advertentie gehad op marktplaats omdat we toch wel mensen tekort komen, maar de reacties vallen tegen. Er staat vanaf 15 jaar, maar toch reageren er vooral jongere kinderen. Omdat er rekening gehouden moet worden met de dracht, kan er niet het hele jaar door gereden worden.. En dan haken de meesten ook af.. Volgens mij zijn er in Zwolle alleen maar mensen die echt alleen willen rijden.. Of ze willen graag wedstrijden etc. doen, maar de paarden mogen helaas niet van het terrein af. Nu moet ik eerlijk bekennen dat de eigenaar er nou zelf ook niet echt veel moeite voor doet. Hij laat de paarden niet inrijden en koopt geen nieuwe spullen, dit moeten we allemaal zelf doen of het inrijden zelf door iemand laten doen. Op zich krijgen we wel erg veel vrijheid, maar volgens mij is het punt echt het rijden.
Ik ben nu op zoek naar iemand die een van de paardjes samen met mij wil verzorgen, omdat het meisje waar ik haar eerst samen mee deed gestopt is, maar heb eigenlijk nog maar twee reacties gehad.. Dit is de advertentie: http://diensten-vakmensen.marktplaats.n ... ousPage=lr
Misschien dat jullie tips hebben oid? Naar mijn idee is het best een leuke advertentie, maar ik weet niet wat anderen ervan vinden..
Hmm, sorry maar ik denk toch ook dat het deels aan jullie zelf ligt
Toen ik nog een verzorgpaard zocht (inmiddels alweer anderhalf jaar geleden, was toen dus ook nog te jong (14, bijna 15)). Ik was als eerste naar jullie geweest, aangezien dat pal tegenover m'n huis is. Nouja, ik daar dus aangeklopt en de eigenaar zei dat het waarschijnlijk wel kon en hij zou mij nog bellen. Hele tijd elke dag gewacht op telefoontje van jullie, maar kreeg ik maar niet. Ik er dus een paar weken later weer heen gaan, hadden ze niemand meer nodig... Tja, sorry dat vind ik niet echt netjes. En als iemand vraagt wat mijn ervaring met jullie is, zeg ik dat natuurlijk. Wat ook niet echt uitnodigd natuurlijk.
En naar mijn idee zijn er meer paarden dan bijrijdsters in Zwolle. Toen ik een advertentie had geplaatst, had ik er binnen een paar weken een stuk of 10 reacties op. En tja, dan kies je de leukste uit toch?
NWDynamite schreef:Ik ga morgenavond een paard rijden wat mijn bijrijdpaard wordt als het goed gaat. Hij staat vlakbij mijn werk wat ideaal is. Ik heb er zo enorm veel zin in! Ik hoop zo dat het klikt! De eigenaar klonk sowieso heel vriendelijk en sympathiek en ik vind het fijn dat het een volwassen man is en geen meid van mijn leeftijd, dat voorkomt vaak een hoop geroddel en mannen zijn vaak een stuk duidelijker, no nonsense. Het gaat om deze http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr .
Jets schreef:Toen ik zelf op zoek was kreeg ik inderdaad ook erg veel reacties op mijn advertentie, maar de meeste waren toch te ver weg.. Of het was meer wedstrijdgericht en daar heb ik de ervaring gewoon niet voor. Snap inderdaad heel goed dat mensen dan kiezen voor wat ze het leukste vinden, het rijden.. Maar dat is wel jammer voor ons.
Ik kan me ook voorstellen hoe dat gegaan is en als je de situatie bij ons kent dan snap ik dat het erg raar overkomt.. De eigenaar van de paarden is inmiddels 85 en kan niet precies meer bijhouden wie er allemaal geweest zijn etc. Er is ook afgesproken dat wij nieuwe verzorgers mogen zoeken met bijvoorbeeld advertenties op marktplaats.. Hij heeft zelf eigenlijk helemaal het overzicht niet van of er iemand nodig is of niet en is daarnaast ook best vergeetachtig.. Eigenlijk regelen wij alles een beetje op stal en zorgen wij ervoor dat er genoeg meiden voor de paarden zijn.. Het kan dus zijn dat hij tegen jou heeft gezegd dat hij wel iemand kon gebruiken, maar dat dit eigenlijk nog nagevraagd moest worden en toen vergeten is te bellen..
Jammer dat het zo is gegaan, maar ik hoop dat je het wel een beetje kan begrijpen, haha
Eileen_ schreef:Jets schreef:Toen ik zelf op zoek was kreeg ik inderdaad ook erg veel reacties op mijn advertentie, maar de meeste waren toch te ver weg.. Of het was meer wedstrijdgericht en daar heb ik de ervaring gewoon niet voor. Snap inderdaad heel goed dat mensen dan kiezen voor wat ze het leukste vinden, het rijden.. Maar dat is wel jammer voor ons.
Ik kan me ook voorstellen hoe dat gegaan is en als je de situatie bij ons kent dan snap ik dat het erg raar overkomt.. De eigenaar van de paarden is inmiddels 85 en kan niet precies meer bijhouden wie er allemaal geweest zijn etc. Er is ook afgesproken dat wij nieuwe verzorgers mogen zoeken met bijvoorbeeld advertenties op marktplaats.. Hij heeft zelf eigenlijk helemaal het overzicht niet van of er iemand nodig is of niet en is daarnaast ook best vergeetachtig.. Eigenlijk regelen wij alles een beetje op stal en zorgen wij ervoor dat er genoeg meiden voor de paarden zijn.. Het kan dus zijn dat hij tegen jou heeft gezegd dat hij wel iemand kon gebruiken, maar dat dit eigenlijk nog nagevraagd moest worden en toen vergeten is te bellen..
Jammer dat het zo is gegaan, maar ik hoop dat je het wel een beetje kan begrijpen, haha
Haha, ja dat begrijp ik! Als iemand nog een keer vraagt of ik nog een verzorgpaard weet, zou ik aan jullie denken
Hij was niet alleen hoor, ook een man en een vrouw en later zijn vrouw waren erbij.
Maargoed, gebeurd is gebeurd en ik heb nu zelf ook een leuk verzorgpaard dus ik heb niks te klagen haha
En ik begrijp het ook wel hoor
Jets schreef:NWDynamite schreef:Ik ga morgenavond een paard rijden wat mijn bijrijdpaard wordt als het goed gaat. Hij staat vlakbij mijn werk wat ideaal is. Ik heb er zo enorm veel zin in! Ik hoop zo dat het klikt! De eigenaar klonk sowieso heel vriendelijk en sympathiek en ik vind het fijn dat het een volwassen man is en geen meid van mijn leeftijd, dat voorkomt vaak een hoop geroddel en mannen zijn vaak een stuk duidelijker, no nonsense. Het gaat om deze http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr .
Wauw wat een mooie! Hoop voor je dat het wat wordt! Veel plezier morgen
bromfiets schreef:Nette advertentie hoor WilmaNu maar wachten op reacties.
Yasminhorses: Misschien een advertentie maken, of heb je dat al gedaan? Daar bereik je wel meer mensen mee
Nou, de nieuwe bijrijdster is geweest en het is eigenlijk heel goed gegaanAnouk reageerde goed op haar (bij sommige mensen verrekt ze het om door te lopen, dus dan ga je heeeeeel langzaam door de baan
) Ben wel benieuwd hoe dit uitpakt