Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Neen inderdaad, als je het eens van te voren wist ...
Nuja, ze zijn ook met 2Maar ze klinkt wel leuk en ze zitten in het weekend sowieso al de hele dag op stal. Dus op zich hebben ze de tijd wel. En ze willen de dagen dat ze iets met de pony's doen de weide mesten dus dat is ook altijd mooi meegenomen
Heb gezegd dat ze maar eens moet horen bij de persoon van wie ze nu de pony's verzorgt (wil ook niet dat die dan gaat denken van "wat gebeurd er hier") en dat ze dan wel eens mogen poetsen en dan kunnen we nog zien wat & hoe ...
Ergens zou het wel leuk zijn, ze mogen met die andere pony's ook het bos in dus dan kunnen we eventueel in de toekomst met 3 gaan enzo... Op zich zijn er wel mogelijkheden, ben alleen een beetje bang voor de reacties van mijn pony('s)
Sylvia_B schreef:Hier nog geen verzorgster erbij.
Das wel jammer en omdat ik merk dat mijn gezondheid achteruit gaat zou het zeker als mijn man afwezig is wel handig zijn.
Zeker de komende tijd is hij elke maand weg.
Nou ja graag of niet denk ik maar.....
[***] schreef:En waarom zou 3x per week rijden te weinig zijn? Staat paardje de rest van de tijd op stal dan?
Ik rij 1x per week, soms zelfs 1x om de 2 weken, maakt hier allemaal niet uit hoor (ik doe er wel andere dingen mee de andere dagen en ze staan 24/7 op de weide). Heb je al reacties gehad? Of is dit eigenlijk gewoon een stukje reclame, die post van jou?