Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyLittleLove schreef:Hoi,
mijn verzorgpony wordt in maart verkocht helaas. Maar wanneer zouden jullie beginnen met het zoeken naar een andere pony? Is dat nu niet wat te vroeg?
Groetjes
Zoek schreef:Wilde toch nog eens reageren ondanks dat er weinig tot niet gediscussieerd wordt hier maar oo, oo, oo wat word ik moe van de reacties die ik krijg....
Is er echt niet iemand die mij wil helpen....
MyLittleLove schreef:Hoi,
mijn verzorgpony wordt in maart verkocht helaas. Maar wanneer zouden jullie beginnen met het zoeken naar een andere pony? Is dat nu niet wat te vroeg?
Groetjes
Naborah schreef:Zoek, misschien kunnen we een keertje wisselen van regio? Ik heb mij hier kapot moeten zoeken naar iemand die geen 100 euro vergoeding vraagt en ook gewoon de plezier ziet bij het omgaan met paarden. Iemand die blij is met iemand als ik. De rijders liggen hier voor het oprapen, de een nog meer ervaring dan de ander. Maar aanbod valt tegen, helemaal als je nog geen ervaring met eigen paarden hebt. Jij hebt juist paardjes die mij aanspreken! Via bokt rijd ik nu een haflinger lekker in het bos. Jammer dat het bij jou niet wil lukken, maar verlies geen moed! Je woont zeker niet bij mij in de buurt?
Naborah schreef:Zoek, misschien kunnen we een keertje wisselen van regio? Ik heb mij hier kapot moeten zoeken naar iemand die geen 100 euro vergoeding vraagt en ook gewoon de plezier ziet bij het omgaan met paarden. Iemand die blij is met iemand als ik. De rijders liggen hier voor het oprapen, de een nog meer ervaring dan de ander. Maar aanbod valt tegen, helemaal als je nog geen ervaring met eigen paarden hebt. Jij hebt juist paardjes die mij aanspreken! Via bokt rijd ik nu een haflinger lekker in het bos. Jammer dat het bij jou niet wil lukken, maar verlies geen moed! Je woont zeker niet bij mij in de buurt?
MyrtheJ schreef:Zoek, ik geloof je verhalen graag want ken de omgeving maar al te goed. De mentaliteit hier in de buurt is erg slecht.
Als ik tijd over had had ik je graag een dagje geholpen met je leuke tinkers, maar helaas heb ik zelf al voor 2 dagen in de week een verzorgster nodig...
Zoek schreef:Naborah schreef:Zoek, misschien kunnen we een keertje wisselen van regio? Ik heb mij hier kapot moeten zoeken naar iemand die geen 100 euro vergoeding vraagt en ook gewoon de plezier ziet bij het omgaan met paarden. Iemand die blij is met iemand als ik. De rijders liggen hier voor het oprapen, de een nog meer ervaring dan de ander. Maar aanbod valt tegen, helemaal als je nog geen ervaring met eigen paarden hebt. Jij hebt juist paardjes die mij aanspreken! Via bokt rijd ik nu een haflinger lekker in het bos. Jammer dat het bij jou niet wil lukken, maar verlies geen moed! Je woont zeker niet bij mij in de buurt?
Dit is nu echt altijd zo, reageerd er een super leuk iemand woont die veel te ver weg.....je wil vast niet verhuisen![]()
![]()
De moed is eigenlijk al aardig in mijn schoenen gezakt...,moet nu nog naar mijn paarden, uitmesten,trainen en voeren dus voordat ik thuis ben is het zo half 11 / 11 uur...wil ook gewoon een keer op de bank ploffen of soms met zijn tweeen gaan is ook gewoon veel gezelliger![]()
Heel af en toe denk ik wel eens "waarom ben ik ooit aan paarden begonnen wat een werk" maar ben ik er dan eenmaal zou ik ze voor geen goud willen missen!!!
Ach mijn tijd komt wel.
geertje3 schreef:ik heb afgelopen zomer wel een bijkeutelaar gehad. sorry voor de benaming haha. maar helaas was het wel zo.
als ik dingen van haar vroeg pof ze die wou doen gebeurde het met de franse slag. ze zou 3 keer in de week komen, gemiddeld kwam ze 1 keer in de week.
hier was ik op den duur wel een beetje zat van. dus heb het haar gemeld, en ze zou beter haar best doen. wel geteld 1 week volgehouden. Dan na die week heb ik haar verteld dat ze niet weer hoefde te komen.
Nu ben ik in principe wel weer op zoek naar iemand liefst ouder dan 16, en ja het is gratis.
jebuurmeisje schreef:Ik ben ook weer op zoek naar een leuk verzorgpaardje, maar helaas tot nu toe nog niet echt veel gehoord, wel wat reactie's van mensen uit otterlo en renswoude, terwijl ik duidelijk in mn advertentie heb staan dat ik alleen in veenendaal, rhenen of elst, lunteren, ederveen wil![]()
reageer dan nieet!
Maarja, iemand nog op zoek? In veenendaal, rhenen of elst, lunteren, ederveen dus... advertentie staat op mp.
myk_en_shant schreef:heeft iemand een blikje staan met verzorgsters/ bijrijders erin.
heb vanaf 11 november een advertentie op marktplaats staan, waar ik iemand zoek die mijn 6 jarige haffie kan verzorgen en berijden. ik zoek iemand vanaf 18 jaar en wat rageert er op mijn advertentie, jaa hooor12 jarige meisjes die net een jaar rijden op de manege en die willen het wel ff gratis doen. terwijl ik duidelijk in mijn advertentie heb staan 18 +, (beginnend) l niveau en die stevig in zijn schoenen staat ivm een puberend paard. en een kleine bijdrage van minimaal 25 euro per maand in vorm van privelessen.