Haay! Sorry dat ik hier een paar daagjes niet ben geweest. Gister gewinkeld.. en vandaag de hele dag films gekeken.. Onderandere The o.c.
En dan nog even tegen katja; Hardlopen op het veld is minder moeizaam dan gewoon hardlopen zeg maar.. Van gewoon hardlopen word je best snel moe.. want met hockey ren je wel.. maar niet zo onwijs hard. nietdat je dat op straat wel doet ofzo.. maar ik ben bij hockey meestal minder uitgeput dan bij hardlopen.. beetje een ingewikkelde uitleg geloof .
het bos was echt te gek alleen we waren onwijs erg verdwaalt, dus ik mn pa bellen, moesten we gewoon en weg naar beneden en dan waren we gewoon weer op de bekende plaats
Vanmiddag dus weer met Tinkerbell naar het bos geweest (2e keer ever), moest eerst 20min stappen naar vriendin, in mijn eentje maar ze was echt super braaf, ze moest wel overal naar kijken maar schrok bijna nergens van. Toen in het bos heel hard geraced jammer dat het zo druk was, al die mensen liepen in de weg.. We kwamen bij wat boomstammetjes, daar wilde we wel een keertje over heen jumpen. Tink nam een galopsprong en zonder enige twijfel vloog ze over de hindernis heen, prachtig over d'r rug en voetjes kaas recht en opgetrokken. Wooooooow, dacht ik! Ik wist wel dat ze goed kon springen, maar om het zo op haar rug mee te maken, jezus.. Echt een talent, geweldig