Kijk er is een jongen, E. vorig jaar met carnaval heb ik daar 4 dagen 8er elkaar mee gezoend, was helemaal gek op hem. Daarna, moest hij me ineens niet meer. Heb ik hem niet meer gesproken etc. (nou, dat wel, maar bot vanuit zijn kant). Ik zag hem daarna regelmatig met uitgaan, maar ik praatte er niet mee, puur omdat ik bang was dat hij me absoluut niet moest. Maar sinds een maandje ga ik weer met hem om en heeft hij gezegt veel spijt te hebben van toen.
Ik ben hem weer leuk gaan vinden en ik weet gewoon dat ik een zwak voor hem heb.
Via een vriendin weten we wel een beetje wat we van elkaar denken etc. Ik weet dat hij heeft gezegt ook wat voor mij te voelen, maar niet genoeg.
& zojuist zei ik het maar zelf, dat ik een zwak voor hem heb. Want ik vind dat hij het van mij moet horen hoe ik over hem denk.
Hij zei hetzelfde voor mij te hebben.
Maar tussen ons wordt het niks, dat weten we allebei. Daar voor is er gewoon te veel gebeurt en we weten niet precies wat we nu echt voor elkaar voelen, in ieder geval niet genoeg. Nu nog niet.
Hij is echt super en ik wil hem nooit meer kwijt als vriend 
Wie weet, word het ooit nog meer.