Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
chelle_dora schreef:Ach, ik denk dat als je van mening bent dat je een band opbouwt met alleen rijden, dat je het dan ook niet helemaal begrepen hebt..En als je het voor 1x in de week niet de moeite vindt, moet je niet reageren op aanbiedingen voor 1x in de week natuurlijk...
Maar wat dat aangaat.. Dan is 2x ook inet de moeite, want dan gaat de eigenaar nog altijd 5x in de week én dat is dus nog 3x meer dan jou, dus is dat toch lastiger met een band opbouwen.. Zo is het aanbod dus eigenlijk nooit goed genoeg..![]()
Maar zal een geheimpje verklappen.. Mijn band met mijn eigen pony is echt niet geweldig geworden omdat ik erop rijd, heb er langer mee gepoetst dan gereden
Wat dat aangaat ga ik dus wel met enkele voorgangers mee; het kan zo moeilijk zijn een verzorgpony te vinden volgens velen, maar als je niks een kans geeft, wordt het inderdaad vrij lastig
xVerax schreef:chelle_dora schreef:Ach, ik denk dat als je van mening bent dat je een band opbouwt met alleen rijden, dat je het dan ook niet helemaal begrepen hebt..En als je het voor 1x in de week niet de moeite vindt, moet je niet reageren op aanbiedingen voor 1x in de week natuurlijk...
Maar wat dat aangaat.. Dan is 2x ook inet de moeite, want dan gaat de eigenaar nog altijd 5x in de week én dat is dus nog 3x meer dan jou, dus is dat toch lastiger met een band opbouwen.. Zo is het aanbod dus eigenlijk nooit goed genoeg..![]()
Maar zal een geheimpje verklappen.. Mijn band met mijn eigen pony is echt niet geweldig geworden omdat ik erop rijd, heb er langer mee gepoetst dan gereden
Wat dat aangaat ga ik dus wel met enkele voorgangers mee; het kan zo moeilijk zijn een verzorgpony te vinden volgens velen, maar als je niks een kans geeft, wordt het inderdaad vrij lastig
Ik heb nergens gezegd dat je alleen een band opbouwt met rijden hoor
2/3x per week is naar mijn idee prima, ik praat nergens over banden opbouwen of vaker gaan dan de eigenaar dus weet niet waar je dat vandaan haalt?
Gelukkig heb ik zelf wel een geweldig bijrijdpaard waar ik vaak heen kan en niet voor betaal, dus het is maar net wat je treft he.
emily2105 schreef:Ik ben ook eerst begonnen met longeren. Bij sommige paarden vind ik dat wel fijn. Maar bij sommige is het niet nodig haha.
Ik wil het liefste ook kunnen rijden. Hoeft natuurlijk niet iedere keer, maar wel als mogelijkheid. Zo kan ik ook nog beter leren rijden.
Ik hoop voor je dat ze snel beter is. Wel erg balen dat ze kreupel is. Maar zo kan je haar wel beter leren kennen.