Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
linn1502 schreef:Mag ik me hier ook melden ???![]()
Vond het een beetje erg veel terug lezen, 239 pagina's maar hoop alsnog aan te mogen sluiten.
Ben namelijk sinds kort verhuist en weer opzoek naar een verzorgpony, of eventueel lease. Was een paar jaar gestopt naar de verkoop van m'n paard. Heb net voor mijn verhuizing een Fjord verzorgd, maar doordat ik ineens hals over kop verhuist ben.. kan ik die helaas niet meer verzorgen
sneeuwpop schreef:Ik ken er ook zat met diploma's die helaas super slecht les geven.
Je moet toch iets van L niveau hebben voor die opleiding??
sneeuwpop schreef:Ik ken er ook zat met diploma's die helaas super slecht les geven.
Je moet toch iets van L niveau hebben voor die opleiding??
Anke schreef:Beter iemand die top kan lesgeven, maar niet top kan rijden.
Dan iemand die top kan rijden, maar totaal niet kan lesgeven.
Opleiding moet niet gebaseerd zijn op eigen rijdtalent, maar op probleemoplossend lesgeeftalent!
Lianne86 schreef:Vinden jullie zelf "les" geven niet heel rot? Ik geef soms wel tips als ik er bij ben "probeer het zo, dit kun je zo oplossen" maar echt lesgeven blijf ik toch echt "een vak apart" vinden. (Ken niet iedereens achtergrond, maar ik vind het zelf altijd heel fijn om te kijken naar de les, zelf les geven is voor mij geen optie. (Ook omdat ik van het rondhobbelen ben en heel snel tevreden zolang ie maar ontspannen loopt)