Ik heb geen mening over m'n rijden opzich.. Al merkte ik gister wel dat ik met n groot beest niet meer kan dressuren .. Maar nog steeds wel springen ..
Maar goed, ik heb 2 jaar ook verkeerd leren rijden etc. Met handen leren sturen. Waardoor k nu nog wel n tik heb teveel met mn binnenhand te doen . Maar dat gaat vanzelf wel over
Redelijk... In de vakantie weer met Olga beginnen, maar hoe dat gaat verlopen... Ze doet blijkbaar nie alleen bij mij zo. Een meisje dat er vroeger vaak mee reed rijdt er nu ook op en ze was alleen gana buitenrijden (heeft ze al vaak gedaan) en op een gegeven moment ging Olga gewoon in staking. Enkel nog achteruit en stijgeren. En zij is geen doetje. Ze kon er ook niets meer mee doen, vanalles geporbeerd, dus maar terug gegaan en op weg naar huis was ze weer gewoon braaf...
Op die vraag: ik vind dat ik ook wel goed kan rijden. Maar het kan altijd beter. Je bent nooit uitgeleerd, maar ik ben tevreden met waar ik nu sta (ja momenteel even niet goed... ) en we zullen vast weer wel verder komen.
'k Ga iig geen wedstrijden meer rijden. Als ze volgende keer zo te keer gaat kan het wel eens anders aflopen en daarbij, ik vertrouw haar momenteel 0.0...
misschien heeft ze ergens last van ? pijn ofso maar ik ken haar voor de rest niet dus ik kan er ook niet over oordelen, maar ik ben evne fysio-oefeningen aan het doen voor mijn rug
gisteren gereden op een tinkertje die net ingereden is 3de x dat ze los reed met iemand erop was wel leuk maar wel wennen, ik vind tinker wel anders lopen (ben pontytjes gewend ) zondag wedstrijd Maja hier ook alles goed.
Ja Ier i know dat het pony's zijn maar vandaar dat ik zeg dat iik Ponytjes!! gewend ben haha van die kleine hobbel dingetjes een tinker is al snel een stuk groter ik ben gewend op b/c ponytjes te rijden en die tinker is een c/d en STEVIG gebouwd dus een heel verschil en niet alle tinkers zijn pony's bij ons op de manege zijn 2 tinkers net paarden
Robin.. Er zit toch echt verschil in hoor.. Of je altijd op n manege rijd.. Of op verzorg/jonge paarden etc..
Ik merk t heel erg met de manege.. Vind t in de meeste gevallen vrij saai.. Er wordt gewoon niet goed lesgegeven..
De dingen die we daar krijgen, Die weet ik, of ik doe ze op n andere manier.. ZOals t bij Lonan wel moet .. Weet k dat eindelijk, gaan ze me vertellen dat t niet goed is. Bekijken hun t dan even