Yezzi schreef:HorseLove28 schreef:Ben niet zo'n iemand die veel verzorgpaarden wilt hebben enzo. Ik kan me maar slechts hechten aan 1!HorseLove28 schreef:Mijn verzorgshetjes zijn ook lieve ponys hoor
Je zegt dat je je maar kunt hechten aan 1. Waarom dan al meerdere verzorgshetjes én nu op zoek naar nog een verzorgpaard?
Oeps, vergeten te zeggen dat mijn vriendin er ook 1 doet
En als ik een verzorgpaard vind stop ik met de shetjes, vooral omdat ik er geen tijd heb voor twee.Maar dit is geen topic om elkaar te dissen toch

. in de zomer ging het heel goed toen waren er meer verzorgsters maar dit zijn nooit meer op komen dagen. de pony is heel erg hoefbevangen geweest en heeft altijd nog een beetje last gehad maar daar hielden die meisjes geen rekening mee en gingen rondje na rondje door de wei galopperen om ste beurt dat hij helemaal bezweet was dan gingen ze weg en lieten hem zo staan en alle spullen in de wei liggen, dan kwamen ze naar een uurtje terug en gingen gwoon vrolijk door. dit vind ik nogal onbeschoft. ik vond het dus ook niet heel erg dat ze niet meer kwamen opdagen in het belang van de pony dan. maar zins dien wil hij niet echt meer geaaid en geborsteld worden. eerst viel dit nog mee dat had hij soms goede en slechte dagen maar de laatste tijd hoef ik maar in de beurt te komen en de oortjes gaan al in de nek en wil hij mij proberen te bijten. ik hoop dat jullie het nog begrijpen. en ik hoop dat jullie een oplossing hebben ik wil heel graag weer meer tijd in haar steken maan nu den ik soms ja hij is toch chagerijnig dus ga ik niet.
) naar me toe rennen!