Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xxxninaxxx schreef:Hey, hebben jullie weleens aangebeld en gevraagt of je een paard kan verzorgen? Of hebben jullie briefjes opgehangen en heeft het geholpen?
xxxninaxxx schreef:Hey, hebben jullie weleens aangebeld en gevraagt of je een paard kan verzorgen? Of hebben jullie briefjes opgehangen en heeft het geholpen?
xxxninaxxx schreef:Okeik heb t zelf 1 keertje geprobeert maar dat was geen succes.. Maar ik ga zeker verder zoeken en bij stalletjes vragen en een briefje ophangen
Sandraa schreef:xxxninaxxx schreef:Okeik heb t zelf 1 keertje geprobeert maar dat was geen succes.. Maar ik ga zeker verder zoeken en bij stalletjes vragen en een briefje ophangen
Wat vaak nog beter helpt is zorgen dat mensen je leren kennen. Ga naar een grotere pensionstal in de buurt en vraag of je daar bijvoorbeeld op zaterdagen mag helpen (voeren, vegen,....).
Wanneer dat mag laat je daar zien dat je geen penny bent (je gaat dus niet met vriendinnen in de hooiberg liggen kletsen) en knoopt af en toe een gesprekje aan met eigenaren. Dat is niet eng, gewoon vragen wat voor een paard het is of hoelang ze hem al hebben. Paardenmensen praten graag over hun paard. Wie weet mag je een keer helpen poetsen.
Let vooral op wie haast heeft als hij komt, daar scoor je eerder dan bij de wedstrijdruiter die er dagelijks uren is.
Als eigenaar had ik het liefste iemand die ik via via kenden, dit ginghet vaakste goed.
Als bijrijder werd ik ook gevraagd wanneer ik al op een stal was, met advertenties was het een stuk lastiger.
HorseLove28 schreef:Ik ben meer op zoek naar een verzorgpaard waar ik op kan rijden, niet zo zeer voor het rijden, maar gewoon omdat ik er dan meer dingen mee kan doen, mijn rijden oefenen etc (ook voor de grote). Ik voel dan ook meer voor het paard dan als het een shet is (gewoon omdat het een paard is). Ik kan gewoon een betere band opbouwen met een paard dan een shet. Klinkt heel raar, maar heb nooit gevoeld voor een shet dan zoals bij een paard.
Anke schreef:HorseLove28 schreef:Ik ben meer op zoek naar een verzorgpaard waar ik op kan rijden, niet zo zeer voor het rijden, maar gewoon omdat ik er dan meer dingen mee kan doen, mijn rijden oefenen etc (ook voor de grote). Ik voel dan ook meer voor het paard dan als het een shet is (gewoon omdat het een paard is). Ik kan gewoon een betere band opbouwen met een paard dan een shet. Klinkt heel raar, maar heb nooit gevoeld voor een shet dan zoals bij een paard.
Dus zeg gewoon eerlijk, ik wil een verzorgPAARD omdat ik daar WEL op kan rijden.![]()
Kom op zeg, durf dan ook gewoon eerlijk te zijn
Yezzi schreef:HorseLove28: Als het jou niet zo zeer om het rijden gaat, waarom blijf je dan niet gewoon bij de shetjes? Dat je met shetlanders niet zo'n goede band kan opbouwen als met een paard waar je op rijdt vind ik echt onzin.
HorseLove28 schreef:Ben niet zo'n iemand die veel verzorgpaarden wilt hebben enzo. Ik kan me maar slechts hechten aan 1!
HorseLove28 schreef:Mijn verzorgshetjes zijn ook lieve ponys hoor